אדמונד ספרא ינחת היום בישראל, מחלוקת אחת נותרה להשלמת עסקת הפועל תל אביב

המיליארדר היהודי-ברזילאי יגיע במטרה לנסח סופית את ההצעה שלו לרכישת הקבוצה • על פי מקורבים, הפער היחיד שנותר הוא סכום הפיצויים, כאשר דייויד מינצברג דורש מיליון דולר • בכל מקרה, אם לא יגיעו להסכם בשבוע הנוכחי, ספרא ירד מהעסקה

מינצברג. צילום: אלן שיבר

איש העסקים היהודי ממוצא ברזילאי, אדמונד ״אדמונדו״ ספרא, ינחת היום בישראל כדי לשבת עם אנשי משרד עורכי הדין של "ארדינסט, בן נתן, טולדינו ושות׳" במטרה אחת: לנסח סופית את ההצעה שלו לקבוצת מינצברג במטרה להשתלט על הפועל תל אביב. חשוב לציין, שאם העסקה לא תצא לפועל בשבוע הקרוב, ספרא מתכוון לרדת ממנה ולוותר על ההרפתקה האדומה בליגה הלאומית.

אז על מה בעצם עומד עכשיו הוויכוח בין הצדדים? דיוויד מינצברג מבקש לקחת כסף הביתה כדי להראות למשקיעים שלו שהצליח להציל משהו מההשקעה הכושלת שלהם בקבוצה. הבעיה היא שהפועל, עם התקציב הרביעי בגודלו בליגת העל בשנה החולפת, ירדה ליגה וספרא לא מתלהב לשלם למינצברג שום דבר. מה עוד, שהאחרון לקח משכורת חודשית.

אדמונד ספרא, צילום: ללא

דבר אחד ברור - אם ספרא ישלם פיצוי למינצברג, העסקה תצא לפועל והפועל תל אביב תתכונן לעונה הבאה מיידית. מה הפיצוי? על פי מקורבים לעסקה מינצברג דורש מיליון דולר, אבל נוכח העובדה שמאז שהחליף משרד עורכי דין ומשרד רואי חשבון שום דבר לא דולף באמת החוצה, הכל כרגע בגדר ספינים של מקורבים. ספרא הבהיר לכל הצדדים בתחילת הדרך: ״אם יהיו הדלפות במהלך העסקה, אני בחוץ וזה לא קשור לעניין כספי״.

מינצברג עם אוהדי הפועל ת"א, צילום: אלן שיבר
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

יפצה או לא יפצה, המינצברגים מחזיקים קודם כל בעזרה הכלכלית האדירה של הבעלים לשעבר, אמיר כבירי, הצפויה להיכנס לתוקפה מיידית כדי לשלם את המשכורות הקרובות. אסור לשכוח כמובן שגם אלי טביב הביע רצון עז לקנות את הקבוצה בצוותא עם איש העסקים ששמו נקשר כמעט בכל שנה להפועל תל אביב, סעיד סרסור, אוהד שרוף של הקבוצה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר