רוצים אליפות, לא בכל מחיר: התוכניות של הפועל באר שבע לעונה הבאה

אלונה ברקת מכוונת לקיץ סולידי בגזרת הרכש - וזה בדיוק סלע המחלוקת מול אליניב ברדה, שעוד לא חידש חוזה בקבוצה • מי המתנדנדים ובאיזה עמדות האדומים מבירת הנגב רוצים להתחזק? עושים סדר

שדרת ההנצחה של אוהדי הפועל באר שבע / אולטרסאוט

עונת 2023/24 בליגת העל הגיעה לסיומה ורגע לפני חרושת השמועות וההחתמות מסביב למועדונים הגדולים השונים, אנחנו ב"ישראל היום" מביאים לכם תמונת מצב עדכנית של הקבוצות הישראליות הגדולות, כאשר רובן יצטרכו לבצע מהלכים כמה שיותר מהר, שכן העונה האירופית שלהן תתחיל בעוד כחודש וחצי בלבד.

תמונת מצב עדכנית - הפועל באר שבע:

מתנדנדים: איאד אבו עביד, איתן טיבי, אנדרה פוקו, הלדר לופז.

נכון לרגע זה, התכניות של הפועל ב"ש הן לשמור על קיץ מתון יחסית. שלושה זרים הגיעו בינואר וחתומים גם לעונה הבאה, מה שירגיע את מסע הרכש בקיץ הנוכחי.

הבלמים איתן טיבי ואיאד אבו עביד מסיימים חוזה. לגבי טיבי, הרצון הוא לראותו ממשיך, אך לגבי אבו עביד התמונה מורכבת יותר. שאלה נוספת היא סביב עתידו של אנדרה פוקו, שבעקבות עניינים בריאותיים, הבעלים אלונה ברקת לא תאפשר לו לחזור במאה אחוזים עד שתדע שאין אפילו סיכוי אחד קטן שמשהו עלול לקרות, בטח היא, למודת ניסיון במקרים מן הסוג הזה.

אנדרה פוקו. הפועל באר שבע לא לוקחת סיכון,

הקיץ הסולידי שצפוי הוא בדיוק סלע המחלוקת בין ברקת למאמן אליניב ברדה. גם האחרון עוד לא חתם על חוזה ומבחינתו, הרצון הוא לחזק את הקבוצה כדי שתוכל להתחרות על אליפות. גם ברקת רוצה את התואר, אך משוכנעת שאפשר להגיע אליו עם חיזוק נקודתי בעמדות המגן, הקישור והחלוץ.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אלונה ברקת ואליניב ברדה. מחלוקת גדולה בבירת הנגב, צילום: אלן שיבר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר