שביט מזל חוגג. צילום: מאור אלקסלסי

בעלי טבריה במתקפה חריפה: "מה שקרה היום זה 7 באוקטובר של הכדורגל הישראלי"

אריה קלמנזון ומיקי ביתן, הבעלים של המועדון הטרי בליגת העל, במתקפה חסרת תקדים: "ביזיון לכדורגל הישראלי. כל מי שהיה מעורב צריך להיחקר. היום זה קורה לנו, מחר למישהו אחר" • יו"ר אום אל פאחם, אחמד אבו אלעם, הגיב: "שני הליצנים האלו הם הראשונים שצריכים להיחקר, היה צריך להיגמר 16:0"

המחזור האחרון של הליגה הלאומית ששוחק היום (שישי) היה דרמטי, ואולי גם לא ספורטיבי. עירוני טבריה עלתה לליגת העל אחרי 1:4 על מכבי הרצליה, אבל חגיגת השערים של בני יהודה, שניצחה 1:6 את הפועל אום אל פאחם במשחק שהיה יכול להיגמר בתוצאה גבוהה אף יותר, העיב על החגיגות.

מי שעלו להגיב ראשונים ותקפו בחריפות את האירועים הם בעלי טבריה, מיקי ביתן ואריה קלמנזון, שאמר: "אני חושב שאחרי יום שישי כזה, קשה לחייך. דווקא בגלל שעלינו ליגה אז אף אחד לא יגיד שאני מתבכיין. מה שקרה היום זה ביזיון עצום של ההתאחדות, של המנהלת, של הבקרה. אומר יושב ראש של קבוצה שאין לו שחקנים ואין לו איך לשלם משכורות כבר שבועיים ואף אחד לא עושה כלום. אני רוצה לראות את זה קורה בליגת העל. היה פה ביזיון היום, הקארמה שיחקה פה. אם לא ינקו את האורוות ויחקרו את זה, אין מה להישאר בכדורגל. היום זה קרה לי, מחר זה יקרה למישהו אחר. 

"שבועיים אומר יושב ראש שהשחקנים לא רוצים לשחק, אני שם כסף בבקרה כדי שאם לקבוצה אין כסף, שהבקרה תשלם. אל תגיעו למשחק עונה עם ביזיון כמו שהיה היום".

דיניז מקבל כרטיס צהוב, צילום: מאור אלקסלסי

אחרי שהסכימו על כך שאם לא היו עולים אז היו עוזבים את הקבוצה, מיקי ביתן הסביר: "אנחנו יושבים דקה 70 במגרש, יודעים מראש שלא משנה מה יקרה אצלנו, במשחק השני יבקיעו עוד שערים. הרגשה לא טובה. אני הייתי עוזב אם שבוע הבא לא היו עושים פעולות של אכיפה ובדיקה של שחקנים". 

קלמנזון היה התקיף מבין השניים והמשיך: "אני לפני יומיים שלחתי לשינו ולהתאחדות 'שימו לב מה קורה פה' ואף אחד לא התייחס. בבקרה שאלו אותי למה לא אמרת או עשית כלום? אני לא אמור לדעת, אתם כן. אני לא הולך לעזוב את זה. אם אנחנו רוצים לשחק כדורגל, זה ביזיון. זה ה-7 לאוקטובר של הכדורגל הישראלי. אני דורש ומבקש שכל מי שהיה מעורב בניסיון הזה ייבדק".

אלירן עטר, צילום: מאור אלקסלסי

אחמד אבו אלעם, יו"ר הפועל אום אל פאחם, הגיב: "נמצא אצלך הבכיין הכי גדול של הכדורגל הישראלי. שילך לבדוק את עצמו מול יפו ויבדוק את עצמו. הוא מנסה להאשים את כולם חוץ מאת עצמו. הוא הראשון שצריך להיחקר ואני אעמוד על זה שאריה הוא הראשון שצריך להיחקר. לפי התוצאות האחרונות צריך לעצור אותם. הוא יודע את זה טוב מאוד ותוקף אחרים.

היום הורחק השחקן הכי טוב, הזר שלי הורחק. המשחק הזה היה צריך להיגמר 16:0. אם לא ההגנה והשוער שלי, שני הליצנים האלה לא היו עולים ליגה. אני מזמין אנשים להיכנס לגוגל ולבדוק אותם. אני שלם עם המשחק של היום. הקורה הצילה אותנו, המשקוף הציל אותנו, כחילה הציל דקה 80 מהקו, השוער הציל אותנו. כולם פצועים, אריק ינקו לא בשער, שישה שחקנים שלא שיחקו מתחילת הפלייאוף. לבוא ולהטיח אשמה בגלל שאנחנו קבוצה ערבית ושני הליצנים האלה, ועוד שני כתבים, להתלבש עלינו. בגלל מה שהם דיברו עכשיו אני אחשוף הרבה דברים עליהם".

אריה: "אני מוכן ללכת למכונת אמת יחד עם אבו אלעם מחר. הוא לא מבין מה שאני מדבר. אמרתי שאני יכול לעזור לו, בסך הכל אמרתי שהמנהלת והבקרה יכולים לעזור לאבו אלעם, אבל אם הוא מדבר ככה אז כנראה יש לו מה להסתיר".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אבו אלעם: "מזל טוב לטבריה על העלייה. זה הקריירה של השחקנים. אם אתה חושב ששחקנים יעלו לבזות את עצמם אז הוא טועה. לפני כמה שבועות הפסדנו 5:0 לנוף הגליל ואף אחד לא אמר כלום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו