אחרי ההכפשות: התקשורת היוונית התנצלה בפני מאמן מכבי תל אביב לשעבר

ביוון טענו להתנהגות תיאטרלית של ולאדן איביץ', שנפגע בראשו מפחית בירה במשחק בין פאוק סלוניקי לפנאתינייקוס ופונה לבית החולים • כעת, למעלה משש שנים אחרי פרסום הכתבה, הגיעה ההתנצלות לסרבי

יורגן קלופ מדבר על ארנה סלוט כיורשו האפשרי בליברפול / Sky Sports

ולאדן איביץ' הוא אחד המאמנים הזכורים ביותר בעידן מיטש גולדהאר במכבי תל אביב, שכן עד היום הוא היה האחראי לשתי האליפויות האחרונות בקריית שלום. עם זאת, הסרבי נחשב לשם מוכר במיוחד גם ביוון, שם בילה מספר שנים כשחקן וכמאמן. התחנה האחרונה שלו במדינה היתה פאוק סלוניקי, אותה אימן בין 2016 ל-2017.

האירוע הזכור ביותר מתקופתו של איביץ' בפאוק כלל לא קשור לכדורגל. במהלך משחק מול פנאתינייקוס, פחית בירה שנזרקה מהיציע פגעה בראשו. המאמן נפל מיידית, התפתל מכאבים וצעק - תנועה שמזכירה כדורגלן אחרי שנפצע. בעקבות המכה איביץ' דימם, נחבש בראשו ופונה לבית החולים.

באתר היווני "גאזטה" פרסמו כמה חודשים לאחר מכן כתבה המכפישה את איביץ', שטוענת כי הוא נהג בתיאטרליות במהלך האירוע. כל זאת על אף שהוצגו המסמכים הדרושים מבית החולים שהראו כי איביץ' אכן סבל מפציעה. כעת, למעלה משש שנים אחרי פרסום הכתבה המכפישה, ב"גאזטה" פרסמו הודעת התנצלות פומבית בפני המאמן על תוכן הכתבה והכירו בעובדה שנחבל. מוטב מאוחר מאשר אף פעם.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר