השלכת אבוקות הובילה לעצירה בחצי גמר גביע המדינה, מכבי נתניה לדין

הרשת שהותקנה בבלומפילד כדי לבלום את השלכת האבוקות שוב לא עשתה את עבודתה והאבוקות חדרו אותה • היהלומים יעמדו לדין בנסיבות מחמירות, אולם לזכותם עומדת העובדה שאין להם עונש על תנאי • אש שנדלקה ביציע כובתה על ידי חבלני המשטרה, ורק לאחר מכן חודש המשחק מול הפועל באר שבע

התפאורה של אוהדי הפועל באר שבע לפני המשחק מול מכבי תל אביב

תופעת האבוקות הגיעה לחצי גמר גביע המדינה שנערך הערב (רביעי) בבלומפילד. בדקות הראשונות של המפגש מול הפועל באר שבע, אבוקות הודלקו ביציע של מכבי נתניה והדבר הוביל לעצירת המשחק למספר דקות.

לפני אחד מהדרבים התל אביביים הותקנה בבלומפילד רשת שנפרסה במיוחד על מנת למנוע את זליגת האבוקות לשטח המגרש. הרשת הזו נסגרה לקראת המשחק הערב, ולא בפעם הראשונה היא לא עשתה את עבודתה והאבוקות חדרו אותה.

אבוקות ביציע אוהדי מכבי נתניה, צילום: אלן שיבר

מכבי נתניה תעמוד לדין בנסיבות מחמירות בעקבת השלכת האבוקות על ידי אוהדיה. לזכותם של היהלומים עומדת העבודה שאין להם עונש על תנאי בנידון. עם זאת, התקנון החדש מחמיר במקרים מן הסוג הזה ותובע ההתאחדות עו"ד גלעד ברגמן יעמידם לדין.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

במהלך האירוע הייתה אש ביציע שממנו הודלקות האבוקות והיא כובתה תוך מספר דקות. כשהחבלנים של המשטרה ואנשי האבטחה סיימו את עבודתם, המשחק חודש על ידי השופט רועי ריינשרייבר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר