מאיר הרוש - האפסנאי של בית״ר ירושלים

ברק בכר בונה עליו: כמה נקודות שווה דין דוד למכבי חיפה העונה?

חלוץ הירוקים נמצא חזק על הכוונת של המאמן החדש-ישן לקראת העונה הבאה • אתמול העלה את מאזנו ל-14 שערי ליגה, ובמועדון יודעים שכשהוא על הדשא - הוא גם מביא תוצאות • בכרמל החמיאו: "הוא לא מושלם בשום פרמטר, אבל טוב בכולם"

החלוץ דין דוד נמצא חזק בתכניות של מכבי חיפה לקראת העונה הבאה, תחת המאמן החדש ברק בכר. מעבר לצמד שכבש אתמול מול הפועל ב"ש (1:4) שהעלה את מאזנו ל-14 שערים, בכרמל העידו כי "אחד השחקנים שאפשר לבנות עליו ומתאים לשיטה המתוכננת, הוא דין דוד". 

למעשה, החלוץ בן ה-28, הפך לאחד הסיפורים המעניינים העונה בקבוצה שבנה מסאי דגו. כשנע בין ספסל להרכב, הקבוצה דשדשה ופער של 10 נקודות נפתח ממכבי ת"א. ואז בבלומפילד הוא קיבל מקום של קבע בהרכב, הבקיע 7 שערים תוך חודש, כולל באחד הניצחונות על מכבי ת"א, והפער נמחק לחלוטין.

מכבי חיפה עלתה למקום הראשון ודווקא אז, במהלך כיבוש שער בניצחון על בית"ר ירושלים, הוא נפצע וקרע את המיניסקוס. בזמן הזה הפער חזר לצמוח ומכבי חיפה התקשתה מאוד להמשיך את הרצף.

"היו הרבה מכות שפגעו בנו בדרך, דין דוד היה אחת המשמעותיות וחזקות שבהן" אמרו במועדון, "דין התאים בצורה מושלמת לשיטה שנבנתה על מהירות ואיכות. יש לו את כל החבילה וכאשר הוא בכושר טוב, אי אפשר לעצור אותו".

דין דוד. יש את מכבי חיפה איתו - ובלעדיו,

כשדוד חזר מהפציעה הפער כבר חזר להיות עשר נקודות, אבל יחד איתו, בשלושה משחקים בלבד, הוא ירד לשבע נקודות ודין דוד הבקיע שלושה שערים חשובים.

למעשה, במשחק היחיד בפלייאוף העליון בו דין דוד לא שותף, מכבי חיפה הפסידה לבני ריינה ונראתה חסרת רעיונות התקפיים. "המהירות והתנועה שלו חשובים מאוד לשחקנים הטכניים שמשחקים מאחוריו" הסבירו שחקנים, "שחקן שיכול לשחק על שטח, אבל גם לדחוק מקרוב בתוך הרחבה, יש לו משחק ראש ורגל טובים. הוא לא מושלם בשום פרמטר, אבל טוב בכולם" החמיאו בכרמל.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כעת, דין דוד חזר לעניינים, אולי קצת מאוחר מדי מבחינת מכבי חיפה. יש עוד 18 נקודות בקופה כשהפער ממכבי ת"א עומד על שבע נקודות, אם כי יש עדיין מפגש בין הקבוצות בסמי עופר. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו