מיישר קו עם הבלגים: מכה גדולה לנבחרת ישראל לקראת האולימפיאדה

ענאן חלאילי השלים עם הדרישה של סן ז'ילואז שעומדת לרכוש אותו תמורת 7.5 מיליון יורו • הודיע כי יתייצב לאימוני הקבוצה בסוף יוני על חשבון הופעה בפריז • כעת רק נותר לו להחלים מהפציעה בברך

אוהדי ריאל מדריד חוגגים באולד טראפורד

הנהלת אוניון סן ז'ילואז עומדת על דעתה שלא לשחרר את החלוץ ענאן חלאילי למשחקים האולימפיים וחייבה אותו להגיע לתחילת אימוניה ב-25.6. כחודש לאחר מכן, ב-26.7, תיפתח האולימפיאדה בפריז, כאשר הבלגים נחושים שחלאילי ישתתף איתם במשחקי קדם העונה. לפי כך, גם השחקן הבין כי סיכוייו לשחק באולימפיאדה אפסיים והמסר שהעביר היה שיגיע לפתיחת האימונים ויעשה מה שיתבקש ממנו.

כפי שפורסם ב"ישראל היום", מדובר באחד מסלעי המחלוקת בין הצדדים, רגע לפני החתימה על החוזה. כעת, נראה שהשחקן יתיישר עם עמדת המועדון, מה גם שהבלגים אינם מחוייבים לשחררו על פי החוק הבינלאומי. לפחות בשלב זה, סן ז'ילואז איבדה גובה גם במאבק האליפות מול אנדרלכט, מה שיחייב אותה (על פי המצב הנוכחי) לעבור את סיבובי המוקדמות באירופה.

חלאילי. עד כמה הפציעה תשפיע על העסקה?, צילום: מאור אלקסלסי

אם לא די בענייני המשחקים האולימפיים, הנהלת סן ז'ילואז מודאגת מהפציעה בברכו של חלאילי במשחק הליגה האחרון מול בני סכנין. אמנם אין נזק לרצועה הצולבת, אך הבלגים מעודכנים בכל הפרטים לאור העובדה כי הם צפויים לשלם עבור חלאילי 7.5 מיליון יורו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

נכון לעכשיו, חלאילי אמור לחזור לפעילות בעוד כשלושה שבועות, אך ספק גדול אם יסכן את עצמו במשחקים שנותרו עד לסיום הפלייאוף העליון. במכבי חיפה לא מתכוונים לקחת סיכון מיותר שעלול לסכן את בריאותו של החלוץ, כדי לא לעלות לו ולמועדון בביטול העסקה מול סגנית המוליכה הבלגית. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר