"חוסר צדק": מכבי תל אביב זועמת על השיפוט - זה לא יעזור לה

רובי קין ושחקניו משוכנעים שהמהלך שהוביל לפנדל של הפועל באר שבע היה בנבדל • באיגוד השופטים טוענים כי יש בידיהם את הזווית שמוכיחה אחרת

התפאורה של אוהדי הפועל באר שבע לפני המשחק מול מכבי תל אביב

מכבי ת"א דורשת את בדיקת מערכת השמע של השופטים אתמול (שני) במשחק מול הפועל ב"ש. הצהובים באו בטענות קשות על כך שיגאל פריד לא שרק לנבדל של בלם ב"ש, מיגל ויטור, רגע לפני הפנדל עליו מצידו של אנריק סאבוריט.

"זה לא היה צריך להיות שער, היה נבדל וגם לפני כן, לא הייתה קרן לזכות ב"ש", הלין המאמן רובי קין. שחקנים בקבוצה היו חריפים יותר ואמרו: "תחושות קשות של חוסר צדק, איך אף אחד לא ראה את זה?". הטענות של שחקני מכבי ת"א המשיכו גם בחדרי ההלבשה, אך גם שם זה כבר היה מאוחר מדי ולא באמת יכול היה לעזור להם.

רובי קין. "תחושות קשות" במכבי תל אביב, צילום: ברני ארדוב

אלא שבאיגוד השופטים טוענים כי יש בידם את הזווית שראה עוזר השופט, מתי יעקובוב, שלפיהם "מאשרת באופן ברור שלא היה נבדל". עוד אמרו באיגוד: "במצלמות הטלוויזיה לא הייתה הזווית הנכונה כדי לראות את האירוע, אבל מהתמונות שיש בידינו, אפשר להבין את ההחלטה שקיבל צוות השיפוט במגרש".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

על פי התמונות שיש בידי איגוד השופטים, בוועדה המקצועית צפויים לגבות את החלטתו של יגאל פריד. באיגוד הבהירו כי במהלך היממה הקרובה, ישחררו את כל החומרים וכי "אין מה להסתיר, הכל יהיה שקוף וברור". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר