אייל סגל ביקש מאוהדי נתניה לחדול משירים נגד המגזר הערבי וסלים טועמה: "אם לא תהיה ברירה, ננקוט צעדים"

בעלי היהלומים הוציא מכתב רשמי שבו קרא לאוהדי הקבוצה לחדול מהשירים שנשמעים במשחקים האחרונים: "הוכנסו לרפרטואר השירים באצטדיון מילים ומשפטים שחורגים מלשון החוק ובעיקר מהרצון של כולנו לאחד את השורות"

אוהדי מכבי נתניה. צילום: אלן שיבר

בעלי מכבי נתניה – אייל סגל – ידוע כאדם שלא מסתיר את דעותיו לרוב ולא מפחד להביע את מורת רוחו על דברים שקורים בכדורגל הישראלי. הערב (שני) סגל הוציא מכתב רשמי לאוהדי הקבוצה ופנה אליהם להימנע מקריאות נגד המגזר הערבי בכלל ומאמנה הזמני של הפועל תל אביב סלים טועמה בפרט.

"אוהדות ואוהדים יקרים, 116 ימים חלפו מהאסון הגדול ביותר שחוותה הציונות מעודה... ספורט בכלל וכדורגל בפרט, הם הפלטפורמה הראויה ביותר לאחד, לקרב ולהסיר מחיצות - בין מגזרים, דתות ולאומים", כתב. "במשחקים האחרונים ובלי קשר לנעשה במגרש, הוכנסו לרפרטואר השירים באצטדיון מילים ומשפטים שחורגים מלשון החוק ובעיקר מהרצון של כולנו לאחד את השורות".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

עוד כתב סגל: "סלים טועמה, אחד מגדולי הכדורגלנים שגדלו בישראל, הוא ומשפחתו הם סמל לדו קיום במדינה... ואין סיבה ששיר שנשמע בעבר באצטדיונים אחרים, יישמע במשחקי המועדון. אני תפילה שלא נזדקק לפעול כנגד אלו שפוגעים שתדמית המועדון, אך אם לא תהיה ברירה, ננקוט צעדים, כפי שפעלנו בנושאים אחרים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר