מרקו בלבול או אופיר חיים: הדרישות שיעמדו בפני המאמן הבא של הפועל ת"א והמכשולים בדרך

לאחר ההדחה מהגביע וההפסד להפועל ירושלים, האדומים נפרדו מבורחה למה, כאשר עוזרו של אברהם גרנט בנבחרת זמביה ומאמן נבחרת הנוער מועמדים להחליפו • מה הציפיות ממי שיתפוס את העמדה על הקווים? | כל הפרטים

חיים וסילבס. צילום: ברני ארדוב/אודי ציטיאט

המאמן הספרדי של הפועל ת"א, בורחה למה, סיים אמש (שבת) את הריאיון שלו בטלוויזיה ועזב לכיוון חדרי ההלבשה. בדרך הוא כבר קיבל שיחה שהבהירה לו שהבעלים החליטו על שינוי מקצועי, כאשר גם המנהל המקצועי חן סול היה שותף לה. בשל העובדה כי ללמה יש חוזה, הוא יישאר בארץ ויקבל תפקיד אחר, מה גם ששכרו הצנוע יחסית והמחויבות שהפגין כלפי המערכת, סייעו להחלטה להשאירו.

"בורחה הוא איש מערכת לא פחות מאשר איש מקצוע", הסבירו גורמים בהפועל ת"א שהוסיפו: "הוא נוח לבעלים, עושה מה שהם מבקשים, לא בא בדרישות יוצאות דופן וזה נוח לכולם. בסך הכל הוא איש נחמד מאוד אבל שילם את מחיר הכישלון". שחקנים בהפועל ת"א לא הבינו כיצד למה בחר להשאיר על הדשא את הקשר איהאב גנאים, שלא עמד על הרגליים אחרי שהצטרף רק לפני תשעה ימים ואינו בכושר משחק מלא. "למה צריך עוד לצבור ניסיון כמאמן, הוא מקבל החלטות שלא תמיד מובנות", הודו שחקנים בהפועל ת"א.

כעת, חן סול יצטרך להמליץ לדיוויד מינצברג על זהות המאמן הבא. בשלב ראשון, סלים טועמה יעמוד על הקווים, כאשר זו גם הייתה דרישת האוהדים שהתפרצו לאימון הקבוצה בסוף השבוע. אך סול מעוניין לפגוש מאמנים נוספים, שכן לטועמה אין תעודת פרו. המועמדים כרגע הם מרקו בלבול, שסיים את חוזהו עם אברהם גרנט בנבחרת זמביה, ומאמן נבחרת הנוער אופיר חיים, שמכיר היטב חלק ניכר מהסגל האדום. סול ייפגש עם שניהם ויעביר המלצה לדיוויד מינצברג, שנמצא בישראל ולקח את העניינים לידיו.

מינצברג. יצטרך לקבל החלטה, צילום: אלן שיבר
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

הדרישות למאמנים יהיו ברורות: המשך קידום השחקנים הצעירים של המועדון, מתוך מטרה למכור את חלקם בעתיד ולהכניס כסף לקופה, תוך כדי שיפור מיידי של היכולת המקצועית והגעה לפלייאוף העליון, שגם זה שווה להפועל ת"א הכנסות גבוהות. בלבול החופשי יוכל להגיע מיידית, אך לגבי אופיר חיים, הפועל ת"א תצטרך לקבל אישור מההתאחדות לכדורגל בנוגע להתרת חוזהו בנבחרת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר