בעלי הפועל תל אביב מאיים: "אם מי שזרק אבוקות לא יסגיר את עצמו – ננקוט בצעדים שיפגעו באוהדים"

דייויד מינצברג הגיב בחריפות לאחר שמספר אוהדים גרמו לפסקת אימון הקבוצה: "הפעולות האלו גורמות נזק למועדון, השלכת אבוקות לדשא יכולה לעלות אפילו באיבוד נקודות, אנו מבקשים מהאנשים שעשו זאת להזדהות בפני שביט אלימלך"

אוהדי הפועל תל אביב. "המעשים גורמים נזק למועדון". צילום: אלן שיבר

לאחר שמוקדם יותר היום (שישי) הגיעו מספר אוהדי הפועל תל אביב לאימון הקבוצה במתחם וולפסון וגרמו להפסקתו, פנה בעלי המועדון, דייויד מינצברג לקהל: "לצערי הרב, ביום רביעי ושישי הגיעו קבוצות קטנות של אנשים למתקן האימונים ושיבשו את אימוני הקבוצה. זאת לאחר שגם נזרקו אבוקות על המגרש בשני המשחקים האחרונים שלנו. המעשים הללו פוגעים במועדון".

מינצברג המשיך והסביר את הפגיעה שגורמים המעשים: "הפגיעה במתקן האימונים שלנו - והכסף שאנו נאלצים להוציא כעת על חיזוק מערך אבטחה וחקירת המקרים, מוסיפים להתחייבויות הכספיות של המועדון ומאלצות אותנו לחסוך בהוצאות בתחומים אחרים. זריקת אבוקות אל המגרש במהלך משחקים עלולה להוביל לעונשים כספיים, הרחקות ממשחקי חוץ, הרחקות/מעצרים, ואפילו הפחתת נקודות".

אבוקה שנזרקה למגרש במהלך המשחק בין הפועל ת"א לבית""ר י-ם, צילום: אלן שיבר

"פעולות אלו אינן מספקות מוטיבציה, רק הסחת דעת והפרעה". המשיך הבעלים, ופנה לאוהדים שעשו זאת: "הן לא עזרו למועדון להשיג הצלחה במהלך 10 השנים האחרונות, ואין סיבה לחשוב שהן יצליחו כעת. חשוב מכך, הפעולות מזיקות ולא מכבדות את השחקנים, המאמנים ואנשי הצוות, וגם את רוב האוהדים שאינם תומכים בהתנהגות זו. לאור זאת, אנו מבקשים מהאנשים שביצעו את המעשים הללו לפנות לראש מערך קשרי האוהדים, שביט אלימלך - ולהזדהות, כדי שנוכל למצוא פתרון ביחד".

לסיום, הבהיר מינצברג מה יקרה אם האוהדים שפוצצו את האימון וזרקו אבוקות לדשא לא יסגירו את עצמם: "אם זה לא יקרה, ניאלץ להשקיע משאבים נוספים בזיהוי אותם אנשים והם יישאו באחריות. אם זה לא יצליח, ייתכן שנאלץ לנקוט בצעדים נוספים כדי למנוע תקריות נוספות שיסיטו משאבים מהמועדון ויפגעו בחוויית האוהדים".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
מינצברג. מסר חריף, צילום: אלן שיבר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר