"צריכים להיות רגישים": למרות לחץ מצד פיפ"א, הפועל אום אל פחם מסרבת לשחרר את שחקנה לנבחרת פלשתין

הארגון העולמי דורש לאפשר לעמיד מחאג'נה להשתתף באליפות אסיה • היו"ר של הקבוצה מהמגזר הערבי, אחמד אבו אלעם, מתעקש: "אנחנו בין הפטיש לסדן, אבל תמיד נהיה בעד דו קיום" • חשש שהקבוצה והשחקן ייענשו • מיוחד ל"ישראל היום"

אחמד אבו אלעם. . צילום: מישל דוט קום

דרמה גדולה בכדורגל הישראלי בכלל ובליגה הלאומית בפרט סביב נבחרת פלשתין והשתתפותה אליפות אסיה. ל"ישראל היום" נודע כי הפועל אום אל פחם קיבלה מכתב רשמי מפיפ"א ובו נכתב כי היא מחויבת לשחרר את שחקנה עמיד מחאג'נה לטורניר בקטאר שייפתח מחר (שישי).

עידן נחמיאס פוגש את אחיו, קצין בגולני, אחרי 96 ימים בעזה | מכבי תל אביב

בתחילה החליטו באום אל פחם שלא לשחרר את השחקן בשל המלחמה והאירועים הקשים של 7 לאוקטובר, אך כעת המועדון מהמגזר נמצא בכאוס מוחלט. יו"ר הקבוצה, אחמד אבו אלעם, צפוי להיפגש במהלך היום עם בכירים בהתאחדות לכדורגל ועם מספר עורכי דין בכדי להתייעץ לגבי הנושא. אבו אלעם הסביר ל"ישראל היום": "אנחנו בין הפטיש לסדן. אני לא רוצה שהקבוצה תיפגע וגם השחקן עלול לספוג השעייה למספר חודשים".

למה החלטת לא לשחרר אותו?
"אנחנו נמצאים בתקופה רגישה וזו אי נעימות גדולה. אני לא חושב שזה נכון לנו לשחרר את השחקן עם המצב שקורה במדינה".

ואיך השחקן קיבל את זה?
"זה לא פשוט עבורו. בהתחלה זה היה קשה, אבל הוא מבין את המצב. צריך לזכור שאליפות אסיה זאת במה ענקית וגם לי קשה למנוע ממנו את ההזדמנות, אבל יש מצב נתון ואנחנו צריכים להיות רגישים".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ההתנהלות שלכם ראויה לשבח.
"אנחנו תמיד היינו ונישאר בעד דו קיום. עשיתי המון מחוות וטקסים לזכר הנרצחים וגם למען החטופים. אנחנו רוצים לחיות בשלום ואף אחד לא צריך להיפגע. התחלנו לאחרונה בקמפיין של שותפות בין יהודים לערבים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר