דניאל פרץ המריא לגרמניה לקראת החתימה בבאיירן מינכן // צילום: משה בן שמחון

צפו בתמונות הראשונות: דניאל פרץ בדרך לבדיקות רפואיות בבאיירן מינכן

ב"בילד" פרסמו תיעוד של השוער הישראלי, שנחת מוקדם יותר בגרמניה • לפני ההמראה, פרץ חגג עם חבריו בישראל ושיתף הבוקר פוסט פרידה: "זכיתי, תמיד אשאר אוהד של הקבוצה" • יונתן כהן ורובי קין החמיאו: "אנחנו רוצים לראות אותו משחק בשנים הבאות ברמות הכי גבוהות"

עדיין קצת קשה לעכל שדניאל פרץ אוטוטו הופך להיות השוער של באיירן מינכן, אבל השחקנים של מכבי תל אביב, שערכו לשחקן מסיבת פרידה הלילה (בין חמישי לשישי) בבר מקומי לאחר הניצחון על צליה, כבר מפנימים זאת היטב.

"חד משמעית דניאל פרץ יכול להיות בין השוערים הטובים בעולם", החמיא הקשר יונתן כהן, שהוסיף: "הוא שוער ברמה מאוד גבוהה ואני בטוח שהוא יצליח. דניאל חבר ילדות שלי, אנחנו מכירים מגיל צעיר, וידעתי שהוא יגיע לגדולות. המעבר הזה הוא לא רגיל, לקבוצה שהיא בטופ האירופאי, וכולנו מתרגשים בשבילו. אנחנו מפסידים שחקן מאוד משמעותי והוא גם שותף שלי לחדר, אבל אנחנו מאחלים לו את כל ההצלחה ואני בטוח שהוא יוכיח את עצמו".

כהן הוסיף: "בימים האחרונים דניאל שיתף רק במה שהוא יכל. נתנו לו את השקט שלו וייחלנו שהמעבר הזה יצא לפועל כי זה לא משהו שקורה כל יום. הוא מגיע למועדון בסדר גודל שאני לא הייתי, אבל מהחוויה שלי, הוא צריך לספוג כמה שיותר את המנטליות, את המקצועניות, כי זו רמה אחרת שאנחנו לא מכירים. יש לו את האופי הזה ואני מאמין שהוא יצליח בגדול".

פרץ נחת הבוקר בגרמניה כאשר לווה לשדה התעופה בישראל לפנות בוקר על ידי בת זוגו, הזמרת נועה קירל, ועובר כרגע בדיקות רפואיות במועדון הפאר. ב"בילד" פרסמו תמונות ראשונות של השוער הישראלי בגרמניה.

מוקדם יותר, פרץ העלה פוסט פרידה מרגש: "זכיתי, זכיתי להגשים חלום ילדות ולשחק במועדון שאני אוהד, במועדון שאני כל כך מזדהה עם האופי והערכים שהוא מייצג - כבוד, מצוינות, מנהיגות ועזרה לזולת.

"זכיתי להכיר אנשים טובים ומדהימים שנהיו חלק ממני. כל אנשי המועדון, הצוות הרפואי, הצוות המקצועי, ההנהלה והבעלים, וכמובן השחקנים שהם כבר אחים שלי ואני לא יכול לתאר כמה שאני אוהב אותם. וכמובן לכם אוהדים יקרים שגרמתם לי להרגיש מהרגע הראשון כל כך אהוב. אז גם אם לא כשחקן אני תמיד אשאר אוהד של הקבוצה, זה הבית שלי. תודה על הכל! אוהב המון, דניאל".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Daniel Peretz (@danielperetz__)

המאמן רובי קין דיבר גם הוא על המעבר הגדול של השוער: "דניאל פרץ מהווה השראה לילדים קטנים בישראל. הוא עשה דברים מדהימים עבור מכבי, הוא היה אוהד של הקבוצה כשהוא היה ילד, ועכשיו יש לו הזדמנות לשחק באחת הקבוצות הגדולות בעולם וכמובן שהמועדון לא היה יכול לעמוד בדרכו. הוא מקצוען ברמות, בחור אהוב. הוא הולך למועדון עם היסטוריה עצומה ואנחנו אומרים לו 'אל תעצור, תמשיך הלאה כל הזמן', ואנחנו רוצים לראות אותו משחק בשנים הבאות ברמות הכי גבוהות".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
דניאל פרץ. "יכול להיות מהשוערים הטובים בעולם", צילום: אלן שיבר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו