נבחרת הנוער של ישראל. מקום שלישי ענק במונדיאליטו. צילום: AFP

חלומות באוויר: נבחרת הנוער ניצחה 1:3 את דרום קוריאה וסיימה במקום השלישי במונדיאליטו

רן בנימין (19) ועומר סניור (76) כבשו שערים אדירים, ענאן חלאילי (85) הוסיף וישראל מסיימת מסע מופלא ובלתי נשכח בארגנטינה

חבורה ענקית. נבחרת הנוער של ישראל חתומה על אחד ההישגים הגדולים של הספורט הישראלי - מדליית הארד במונדיאליטו 2023. אבל מעבר לניצחון 1:3 על דרום קוריאה או הסנסציה מול ברזיל, החבורה של אופיר חיים היא פשוט השראה לכל ילד שחולם להפוך להיות כדורגלן.

הדיבורים לפני משחק הנעילה בטורניר האדיר של הנבחרת היו סביב שחרורם של חמשת שחקני ההרכב, אותם שחקנים שכיכבו משחק אחרי משחק בארגנטינה, לטובת המשימות של הנבחרת הצעירה והבוגרת. אמרו שאופיר חיים והנבחרת ויתרו על המקום השלישי, אז אמרו. למרות ההיעדרות של אותם שחקנים בכירים - הנבחרת חגגה על הדשא נגד נבחרת דרום קוריאה, והראתה שהיא עשויה מחומר אחר לגמרי.

רן בנימין. ביצוע מושלם,
החבורה של אופיר חיים עושה היסטוריה, צילום: AP

המחצית הראשונה היתה בשליטה טוטאלית של ישראל. רן בנימין בחצי מספרת כבש גולאסו אדיר, שבהחלט יכול להיות מועמד ראוי לשער הטורניר, אבל לא חלפו כמה דקות ודרום קוריאה קיבלה פנדל גבולי מאוד, אולי בהתקפה הרצינית היחידה שלה, והצליחה להשוות את התוצאה. אבל גם אחרי השער הזה לרגע לא היה ספק שישראל תנצח.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ואז, במחצית השנייה, שיבלי וחלאילי המשיכו לרקוד על הדשא, סניור עלה מהספסל והבקיע מנבדל, אבל אחרי כמה דקות הוא כבש מהאוויר את השני של ישראל, שעשתה מהלכי התקפה כאילו היא נבחרת ארגנטינה או ברזיל. כדור קרן נהדר של תאי עבד מצא את ענאן חלאילי, שכבש את השלישי, והביא לישראל את הניצחון ואת ההישג המדהים, הבלתי נתפס - מקום שלישי במונדיאל. היסטוריה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו