גבי תורג'מן: "מאמין שנעלה לגמר, לדור יש הצעות מ-6-7 קבוצות באירופה"

ההבטחה שנתן לבנו לפני שהחל המונדיאליטו, הביקוש מעבר לים, הסיכוי שיישאר במכבי תל אביב והשאיפה לראות את החבורה של אופיר חיים בגמר גביע העולם עד גיל 20 • אביו של כוכב נבחרת הנוער דור תורג'מן בראיון

תורג'מן מול ברזיל ברבע הגמר בשבת האחרונה. צילום: AP

המון בני משפחה וחברים מלווים את שחקני נבחרת הנוער של ישראל לאורך כל המונדיאליטו. גבי תורג'מן, אביו של כוכב הנבחרת, דור תורג'מן, נחת רק אתמול בארגנטינה, ויצפה היום ממטרים ספורים בבנו בחצי גמר המונדיאליטו נגד נבחרת אורוגוואי.

מסיבת העיתונאים של אופיר חיים וסתיו למקין לקראת חצי גמר המונדיאליטו

"הבטחתי לדור מזמן שאם הם מגיעים לחצי הגמר אני עוזב הכל ובא, והנה אני כאן", אומר תורג'מן האב בראיון ל-'ישראל היום', ומוסיף, "הבאתי איתי את הבת שלי, שני אחיינים, ואת החברה שלו, זה שהם באו איתי היה אמור להיות הפתעה בשבילו, אבל הוא גילה את זה בטעות בקבוצת הוואטס אפ המשפחתית אבל הוא מאוד שמח והתרגש".

 

-
**

התאוששתם מהטירוף שהיה סביבו אחרי הגול נגד ברזיל?

"קיבלתי מאות טלפונים, הודעות באינסטגרם ללא הפסקה. הלכתי לישון באותו יום בארבע לפנות בוקר כי הייתי צריך לענות לכולם ותודה ותודה. התפוצצנו במשחק נגד ברזיל. אתה יודע מה זה לתת גול בכזה מבצע גדול, לעבור שני ברזילאים, להעיף את ברזיל עם שער ניצחון ולעלות לחצי גמר, ועוד במעמד כזה שהוא אפילו יותר גדול מהיורו של שנה שעברה, זה דבר מדהים. בפייסבוק היה 4.5 מיליון צפיות בגול שלו וזה מרגש מאוד". 

כמה דור יכול למנף את ההצלחה שלו בטורניר?

"יש כבר איזה 6-7 קבוצות מאירופה שדיברו איתנו ואני לא מדבר רק על בנפיקה וקלאב ברוז'. החלטנו שעד אחרי המונדיאל אנחנו לא מדברים עם אף אחת ורק אחרי המונדיאל אנחנו נכנס לזה כמו שצריך כי יש הרבה הצעות. אנחנו לא פוסלים להישאר במכבי ת"א, הם לוחצים שנישאר, אבל יש הרבה היבטים שצריך לחשוב, לא רק הכסף, ונקבל את ההחלטה הטובה ביותר. דור בנה את השם שלו, אני מאמין שבעזרת השם שנה הבאה איפה שהוא לא יהיה תהיה לו עונה טובה ומשם השמיים הם הגבול".

גבי ודור תורג'מן, צילום: פרטי

איך אתה רואה את הסיכוי שלנו הערב נגד אורוגוואי?

"אני חושב שזה 50-50. תראה ניצחנו את יפן שהם נבחרת חזקה מאוד, העפנו את ברזיל שהייתה הפייבוריטית, אני לא מזלזל באף נבחרת אבל אני רואה אותנו שווה בין שווים. הגענו עד לפה ואסור לוותר גם אם אנחנו משחקים מול נבחרת שהיא פי 2 יותר טובה מברזיל, צריך ללכת על המשחק בכל הכוח, ולעשות הכל כדי להגיע לגמר. אני מדבר עם דור והשחקנים מאמינים בני מאמינים הם אומרים עד שהגענו לפה לא נוותר על כלום - ניתן מלחמה. אנחנו מדברים על משחק אחד ולא על איזה סדרה של הטוב מ-5, אני מאמין שניתן את הנשמה וננצח, אני מאמין".

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר