חוזר הביתה: עומרי אלטמן סיכם בהפועל תל אביב

הקשר ההתקפי שמשחק בלרנקה הקפריסאית סיכם את כל התנאים בקבוצה וההודעה על החתמתו תצא בימים הקרובים • עם כניסתה של ההנהלה החדשה לתפקיד, האמריקנים מחפשים דרכים לחבר את הקהל האדום חזרה לקבוצה

אלטמן. בקרוב שוב בבלומפילד. צילום: עמי שומן

פרסום ראשון: עומרי אלטמן סגר בהפועל תל אביב. הקשר ההתקפי שמשחק בלרנקה הקפריסאית סיכם את כל התנאים בקבוצה, וההודעה על החתמתו תצא בימים הקרובים.

אלטמן היה אחד השחקנים הבולטים בלרנקה העונה כאשר הצטרף אליה בינואר 2022, לאחר שהצוות המקצועי בהפועל תל אביב לא רצה להחזיר אותו לקבוצה על אף בקשת הקהל.

הוא הפך לאהוב האוהדים בבלומפילד בין השנים 2019-2021, למרות שגדל בצד הצהוב של העיר. האוהדים רצו לראות אותו נשאר בהפועל וגם הוא רצה, אך מועדון לא הסכים להגדיל את שכרו.

עומרי אלטמן. הצטיין בלרנקה, צילום: טוויטר

עם כניסתה של ההנהלה החדשה, האמריקנים מחפשים דרכים לחבר את הקהל האדום חזרה לקבוצה, ועמרי אלטמן הוא ההחתמה הגדולה של הקיץ שרק החל.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בהפועל צפויים להחתים עוד שחקנים בקרוב, אך ספק אם משהו ירגש את האדומים כמו אלטמן. עם זאת, כדי לעמוד ביעד של 10,000 המנויים, התחלה כמו אלטמן היא משב רוח מרענן בהחלט. לכך, צריך להוסיף את משחק הידידות בין הפועל תל אביב לסט פאולי, הקבוצה שאוהדיה הכי קרובים לאוהדים האדומים באירופה, והוא ייערך בגרמניה בקיץ הקרוב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר