בסטייל: הפועל פתח תקווה התעללה בבני יהודה עם 0:6 וחזרה לליגת העל

המלאבסים הביסו את הזהובים והבטיחו את העלייה, מחזור אחד לסיום העונה בלאומית • שער עצמי אומלל של עמית ביטון (4), שער של אופק אושר (35), צמד של רועי זיקרי (67, 70) וצמד של עוז פרץ (82, 90) הכריעו • 0:1 על אום אם פחם לא עזר לעירוני טבריה

שחקני פ"ת חוגגים עלייה. צילום: דני מרון

ההמתנה הארוכה הסתיימה. אחרי המעידה במחזור שעבר, הפועל פתח תקווה סוף סוף הבטיחה את העלייה לליגת העל אחרי שהתעללה הערב (שני) בבני יהודה עם 0:6 ענק.

אלפי אוהדים כחולים מילאו את אצטדיון שלמה-ביטוח מפה לפה וסיפקו תפאורה בלתי נשכחת נוספת, שכל כך מאפיינת את המלאבסים, שהולכים להנות עוד הרבה מהקהל שלהם בליגה הבכירה, וזה יהיה הדדי בהחלט.

השער הראשון במשחק הגיע מהר מאוד, אחרי שער עצמי אומלל של עמית ביטון כבר בדקה הרביעית. אופק אושר הכפיל בדקה ה-35 וסגר עניין. בתחילת המחצית השנייה, עמרי יחזקאל, שרק עלה כמחליף, הכשיל מאחור את אושר והשאיר את בני יהודה בעשרה שחקנים.

במחצית השנייה פתח תקווה לא הורידה את הרגל מהגז, ותוך שלוש דקות רועי זיקרי כבש צמד גדול (67, 70). עוז פרץ השלים את החגיגה עם צמד משלו (82, 90) וקבע את תוצאת המשחק המדהימה.

שמונה שנים חיכו בהפועל פתח תקווה לחזור לליגת העל והערב הם הצטרפו ליריבה העירונית מכבי, שכבר עשתה זאת. שער בודד של שניר טליאס סידר לעירוני טבריה 0:1 על הפועל אום אם פחם, שלא עזר לצפוניים.

התפאורה המרשימה של אוהד הפועל פתח תקווה. מגיע להם להיות בליגת העל, צילום: דני מרון
אוהדי הפועל פתח תקווה. אלפים ביציעים, צילום: דני מרון
בני יהודה האומללה. עוד תבוסה כואבת, צילום: דני מרון
רועי זיקרי. צמד גדול, צילום: דני מרון
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
הפועל פתח תקווה - בני יהודה, צילום: דני מרון
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר