"שובר שוויון": מה שלא עבד לרומן סורקין ביורוליג, עובד מצוין בליגה

סנטר מכבי תל אביב, שהתקשה להשתלב בחזרה ברוטציה אחרי החזרה לפרקט, מוכיח שבישראל הוא נשק קטלני וסיים כמצטיין בניצחון על הפועל בדרבי • עודד קטש ידע להחמיא: "התזמון של הפציעה שלו היא מה שמנע ממנו לתרום יותר בפלייאוף"

צעדת אוהדי הפועל תל אביב לקראת הדרבי התל אביבי

שבועות לא פשוטים עברו על רומן סורקין בתקופה האחרונה. הסנטר ששב למגרשים כחודש לאחר פציעה בברכו מצא את עצמו חוזר אל מכבי תל אביב שונה מזאת שהכיר טרם הפציעה ומעמדו השתנה בהתאם.

הריצה הנפלאה של הצהובים בליגה המקומית וביורוליג, ריצה שהחלה במאבקי מיקום על הכניסה לפלייאין וחיפוש זהות כקבוצה הסתיימה עבור חניכיו של עודד קטש מרחק דקות ספורות מהעפלה לפיינל פור היורוליג. בינתיים, סנטר הצהובים ראה את מרבית התקופה מהצד וכששב התקשה לפלס את דרכו חזרה לרוטציה.

בניצחון הקבוצה במשחק הפלייאין הקריטי מול באסקוניה הסנטר הישראלי כלל לא שותף, כך גם במשחק החמישי והמכריע נגד פנאתינייקוס באואקה. סורקין, שקיווה להיות השנה לחלק משמעותי עבור הצהובים גם בשלבי ההכרעה ביורוליג לאחר שלא שותף במשחק ה-5 במונאקו בעונה שעברה, סיים את כל אחד מ-4 משחקי הפלייאוף עם נתון דקות חד ספרתי - 6 דקות בממוצע למשחק, 2 נקודות בממוצע ו-8 נקודות בסך הכל בארבעת המשחקים בהם שותף.

סורקין, שנחשב לשחקן רגיש ומופנם לקח ללב את מיעוט הדקות ולא הסתיר את תחושותיו בראיון שקיים לאחר סיום הסדרה. "ציפיתי לשחק יותר", העיד בפשטות וכנות אופיינית.

רומן סורקין. שובר שוויון בליגה, צילום: עודד קרני

בניגוד ליורוליג בליגה המקומית היה ונותר סורקין קלף משמעותי עבור עודד קטש, נשק שובר שיוויון מן הספסל. אתמול (רביעי) בניצחון על הפועל תל אביב בדרבי היה זה שוב סורקין שעשה את ההבדל עם משחק נפלא של 18 נקודות ודומיננטיות מתחת לסלים ועזר לקבוצתו לשוב מפיגור 10 ולהבטיח את המקום הראשון בטבלה בסיום העונה הסדירה.

בליגה המקומית רושם סורקין מספרים יוצאי דופן עם שיאי נקודות (16.1) ומדד (18.8) לצד 6.0 כדורים חוזרים ב-23 דקות למשחק.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"רומן היה תמיד מאוד דומיננטי בליגה הישראלית, הוא שחקן עם תקרה מטורפת והוא שחקן אדיר עבורנו", החמיא עודד קטש לחניכו שנבחר למצטיין בניצחון, "הוא בהחלט אחד משוברי השוויון בליגה. בדיעבד שמסתכלים על הדקות שלו בפלייאוף היורוליג תמיד אפשר לחשוב על דברים אחרת. התזמון של הפציעה שלו היא מה שמנע ממנו לתרום יותר בפלייאוף היורוליג. אבל גם ברמת היורוליג הוא היה מאוד דומיננטי במה שהוא עשה, הוא היה אדיר עבורנו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר