בונזי קולסון ל״ישראל היום״: ״רצינו להשיג את הניצחון הזה עבור מדינת ישראל"

מאוכזב אבל גאה, אחד השחקנים הבולטים של מכבי תל אביב מודה: "פנאתינייקוס היתה הקבוצה הטובה ביותר על המגרש" • הוא שיתף את אשר על ליבו: "התחושות נוראיות, הוכחנו שיש לנו לב גדול, ולכן זה קשה" • ולא שכח את החבר הפצוע: "עם ווייד בולדווין ודאי שהיינו עולים לפיינל פור"

ווייד בולדווין נכנס לאואקה ומתקבל בשריקות בוז

מכבי תל אביב הפסידה אמש (שלישי) בתוצאה 81:72 במשחק ה־5 בסדרת רבע גמר היורוליג לפנאתינייקוס, שהשלימה 2:3 והדיחה את הצהובים שחתמו עונה נהדרת עם הפסד כואב באואקה.כעת במכבי יחזרו לזירה המקומית וייאבקו על גביע המדינה ותואר האליפות.

בשיחה עם "ישראל היום" שיתף בסיום המשחק באתונה בונזי קולסון את אשר על ליבו. "תחושות נוראיות, הם ניצחו אותנו, הם שיחקו טוב ואגרסיבי והם היו הקבוצה היותר טובה על המגרש", פתח הפוורורד את דבריו והתקשה להסתיר את האכזבה והעצב על פניו. "נלחמנו לאורך כל הדרך, לא ויתרנו. הוכחנו שיש לנו לב גדול ואת הנחישות שלנו, וזה קשה מאוד כי רצינו להגיע לפיינל פור.

"נצטרך כעת להתפקס מחדש וללכת לזכות באליפות וגביע - שני התארים שנשארו לנו העונה. יש הרבה אמוציות ומחשבות שרצות עכשיו בראש, אתה חושב על מה היית יכול לעשות אחרת ומה היית יכול לעשות טוב יותר. עבורי זה בוסט של אנרגיה, זה יגרום לי לעבוד קשה יותר ממה שעבדתי עד עכשיו״.

המשחק אמש היה צמוד מאוד למשך 30 דקות. כיאה ללחץ וחשיבות המעמד היה גם משחק אגרסיבי ואופיין בקצב צבירת נקודות נמוך במשך שלושה רבעים. בפתיחת הרבע האחרון קרה התרחיש ממנו חששו הצהובים. הירוקים ברחו, הצהובים נתקעו האואקה נדלק מחדש ומכאן למכבי כבר לא היתה דרך חזרה.

קולסון ובולדווין. המנהיג היה חסר, צילום: אי.פי.אי

 

מה היה חסר עבורכם ברבע האחרון?
"נלחמנו, אבל הם קלעו זריקות גדולות. לא הצלחנו להשיג עצירות בהגנה וככה אי אפשר לנצח אף קבוצה. זה הפסד כואב מאוד עבורנו".

איך אתה מסכם את העונה שלכם ביורוליג?
"עברנו עונה ארוכה וקשה מאוד, עשינו והקרבנו הרבה - שחקנים, מאמנים וצוות. רצינו להשיג את הניצחון הזה עבור מדינת ישראל, רצינו לנצח עבורנו, ובסופו של יום זה כואב מאוד. עברנו עונה מדהימה ויוצאת דופן, אנחנו צריכים להרים את הראש קדימה ולהיות גאים במה שהצלחנו להשיג בלי בית כמעט בכלל. נלחמנו עד הסוף וזה מוכיח את האופי שיש לקבוצה הזאת. רצינו כל כך לנצח את המשחק הזה ולכן זה כואב".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אתה חושב שאם ווייד בולדווין היה כשיר  הייתם מנצחים את המשחק הזה ועולים לפיינל פור?
"כן, בוודאי. ווייד הוא אחד השחקנים הכי טובים ביורוליג, מה שהוא מביא לשולחן הוא מיוחד, הוא תורם בשני צידי המגרש. בנוסף ווייד הוא אחד המנהיגים שלנו ואנחנו מתגעגעים אליו״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר