במכבי תל אביב מודים בתסכול: "לא הגבנו לפרובוקציות וטעינו"

הצהובים מתקשים לקבל את השיפוט במשחק המכריע מול פנאתינייקוס ומאשימים: "לא הפסדנו בגלל הכדורסל שלנו" • אבל כעת בקבוצה כבר חושבים על העונה הבאה וינסו להשאיר את הכוכבים, לצד המאמן עודד קטש

ווייד בולדווין נכנס לאואקה ומתקבל בשריקות בוז

לילה נטול שינה עבר על אנשי מכבי תל אביב שיצאו מן האואקה אמש (שלישי) בתחושות קשות מאוד על השיפוט והשפעתו הישירה על  תוצאת המשחק החמישי והמכריע בסדרת פלייאוף היורוליג מול פנאתינייקוס (81:72). האווירה בחדר ההלבשה של הצהובים סיפרה את הסיפור והשחקנים ישבו עצובים ומכונסים בתוך עצמם והתקשו להשלים עם ההדחה, למרות שלפני שבעה חודשים גם איש מהם ככל הנראה לא היה מאמין כי יגיעו לסיטואציה הזו.

את אש התסכול כאמור הפנו בקבוצה לשופטים. "לא דיברנו על השופטים לאורך כל עוונה ולא הגבנו לפרובוקציות לאורך כל הסדרה אך כנראה שעשינו טעות. פנאתינייקוס דיברה ודיברה כנגד השופטים ובסוף קיבלה את העזרה שרצתה. לא הפסדנו בגלל הכדורסל שלנו, הפסדנו בגלל דברים אחרים לגמרי ואנשים אחרים שהיו על הפרקט", אמרו גורמים בסביבת בקבוצה ל״ישראל היום״ לאחר המשחק.

נציגי הנהלת מכבי תל אביב שנכחו באואקה נראו מאוכזבים גם דקות ארוכות לאחר סיום ההתמודדות והרגישו שנעשה איתם עוול, כשהם העבירו ביניהם את דף הסטטיסטקה שהראה יתרון חריג של 10:35 לטובת המארחים בזריקות עונשין.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
שחקני מכבי תל אביב באואקה, צילום: Getty Images
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר