חלוקת כוחות: חצי מהסגל לא שותף, רצף הניצחונות של מכבי תל אביב בליגה נעצר

עודד קטש בחר להושיב חמישה משחקניו הבכירים בחוץ, הפועל חולון ניצלה זאת וניצחה אותה 76:82 במשחק שפתח עבור שתיהן את הבית העליון • אלעד חסין פוטר מאימון עירוני נס ציונה

חיובים - פודקאסט הכדורסל של "ישראל היום" - פרק 79

יומיים אחרי שרשמה את הפסד הבית האחרון שלה ביורוליג, מכבי תל אביב שבה לליגה הישראלית ונעצרה אחרי 18 ניצחונות רצופים עם הפסד 82:76 להפועל חולון, כאשר המטרה הייתה לחלק כוחות לקראת יום שלישי.

שבעים ושתיים שעות בלבד לקראת המשחק החמישי והמכריע בסדרת רבע גמר פלייאוף היורוליג, המשחק הגדול והחשוב ביותר של הצהובים העונה, חניכיו של עודד קטש שבו למסגרת המקומית ונראו ככאלה שהראש שלהם כבר באתונה.

שחקני מכבי תל אביב, צילום: עודד קרני

בנוסף לווייד בולדווין הפצוע, רומן סורקין החולה, חסיאל ריברו ובונזי קולסון שקיבלו מנוחה ולא נרשמו להתמודדות, עודד קטש קיבל החלטה שלא לשתף ולסכן בפציעה אפשרית את לורנזו בראון, ג׳וש ניבו ותמיר בלאט, והם נותרו על הספסל במשך 40 דקות למרות התוצאה על הפרקט. ג׳ו תומאסון, שלא זוכה לדקות במשחקי יורוליג, קיבל את האפשרות להציג את כישוריו והוביל את קלעי הצהובים עם 19 נקודות בדרך למשחק צמוד, אך לא הצליח למנוע מקבוצתו הפסד חוץ.

חניכיו של עמית שרף, נתמכים על ידי שחקן הקבוצה לשעבר ג׳ו רגלנד שישב ביציע, ניצלו את ההזדמנות וחזרו למסלול הניצחונות לאחר ארבעה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים. טאג׳יר מקול הוביל את רשימת קלעי הסגולים עם 23 נקודות במשחק נפלא.

טאג'יר מקול וקווין הרווי, צילום: עודד קרני

בנושא אחר, עירוני נס ציונה הודיעה הערב (שבת) על פיטורי אלעד חסין מאימון הקבוצה. בהודעת המועדון הרשמית נמסר: ״בעקבות הקשיים הברורים שהיו השנה בצל המלחמה ומתוך הערכה אמיתית לאלעד כאיש מקצוע, ניסינו לשמור על המשכיות כמה שניתן - עם זאת שני הצדדים הסכימו שבעקבות התוצאות האחרונות יש צורך ברענון בקבוצה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

יחד עם אלעד רשמנו הישגים יפים - בהם העפלה לבית העליון וחצי גמר גביע המדינה, והשתתפות ראשונה אי פעם במוקדמות ליגת האלופות של פיב״א. אנו מודים לאלעד על התקופה בכתום, ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר