רק אל תבנו על ווייד בולדווין: המפתחות של מכבי תל אביב למשחק 4

הצהובים עשויים לקבל בחזרה את כוכב הקבוצה, אבל אם ישחק ואם יתרום - זה בגדר בונוס • ההתנהלות של עודד קטש משדרת אופטימיות אבל בעיקר העובדה - החבורה שלו ניפצה כל תקרת זכוכית העונה, ומי יודע, אולי שוב תפיל אותי מהכיסא

חיובים - פודקאסט הכדורסל של "ישראל היום" - פרק 79
מכבי תל אביב נמצאת 40 דקות מפיינל פור. כל מה שהיא צריכה זה עוד ניצחון בבית שלה בבלגרד על פנאתינייקוס. העניין הוא, שזה קרוב אבל רחוק. הסדרה הזו רחוקה מלהיות גמורה.
 
ישנן לא מעט סיבות לחשוב שפנאתינייקוס יכולה לחזור. למשל סיפור בולדווין. ישחק או לא ישחק זו לא השאלה. לפי הדיווחים ווייד בולדווין עשוי לחזור למשחק 4. קודם כל לפי התחושה שלי אני ממש לא סגור שזה יקרה. גם אם זה יקרה קשה לצפות ממנו לתרומה יותר מדי משמעותית.
 
קשה לראות איך שחקן פצוע, שלא התאמן נכנס מיד לאינטנסיביות הגדולה של הסדרה הזו. קשה מאוד לעבור מאפס למאה. מכבי לא צריכה לבנות עליו. היא צריכה לחשוב שאם ישחק ואם יתרום - זה בגדר בונוס.
 
בגלל הפציעה שלו מכבי הפכה מאוד תלויה בלורנזו בראון והוא יגיע מותש למשחק הזה אחרי 32 דקות על הפרקט ביום שלישי כשכל הפוקוס ההגנתי של פאו עליו. מהסיבות האלה - המשחק הזה ממש לא בכיס של מכבי.
 
לורנזו בראון. שוב כל הלחץ יהיה עליו, צילום: אודי ציטיאט
 
עודד קטש נאבק בין המשחקים בשתי חזיתות. אחת מקצועית - איך מוצאים עוד פירצה ומגלים עוד יתרון כדי לנצח גם את המשחק הרביעי. השני הוא מנטלי - לא להיכנס לאופוריה. לא לחשוב שזה גמור, שאף אחד לא יחיה באשליות שהמקום בפיינל פור מובטח.
 
מה שיכול לשדר אופטימיות הוא שעודד קטש הוא המנצח הגדול של הסדרה נכון לעכשיו. עד עכשיו הוא פועל הכי נכון והכי בשליטה. ממש לפי הספר. העובדה שארגין עתמאן מנסה להגיב כל הזמן למהלכים שקטש יוזם מספרת את כל הסיפור.
 
מאמן מכבי נמצא כל הזמן שני צעדים קדימה על המאמן היריב. קטש כל הזמן מוצא פתרונות ועושה התאמות. אחרי משחק ראשון שבו מתיאס לסור עשה סל מתי שרק רצה, הוא דאג לעצור אותו במשחקים הבאים. אחרי ההצגה של קוסטאס סלוקאס במשחק 2, הוא הביא לכך שהוא יסיים ללא נקודות את משחק 3. ניצחון טקטי ברור לעודד קטש על המאמן שמחזיק ברזומה שני תארי יורוליג. עתמאן עוסק בתירוצים, קטש במעשים.
 
עודד קטש. את ארגין עתמאן הוא כבר ניצח, צילום: אודי ציטיאט
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מכבי גרמה לי ליפול העונה בהרבה הערכות פשוט בגלל שהדהימה כל פעם מחדש ושברה כל תקרת זכוכית. גם ההערכות ההגיוניות לקראת משחק 4 אומרות שיש סיכוי לא רע למשחק 5. גם אם בולדווין יחזור הוא כנראה לא יוכל לספק את הסחורה והביתיות טובה ככל שתהיה היא לא יד אליהו. נראה הגיוני שפנאתינייקוס תגיב. הענין הוא שהמילה היגיון ועונת 23/24 של מכבי לא הולכים ביחד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר