ג'ורדן כהן. צילום: ברני ארדוב

חונה בכחול לבן: רצף הניצחונות של הפועל ירושלים נעצר מול מכבי רמת גן

העולה החדשה שמרה על הסיכוי לסיים במקום השני את העונה הסדירה עם 82:93 על האדומים, שרשמו הפסד ראשון מאז עזיבתו של איליאס קנצוריס • ג'ורדן כהן ונוני אומוט בלטו לאורחת, 26 נק' של ליוואי רנדולף לא הספיקו

מכבי עירוני רמת גן גברה הערב (שלישי) בהיכל הפיס ארנה בבירה על הפועל ירושלים בתוצאה 82:93 וסיימה עונה סדירה מרשימה במקום השני בטבלה.

כמעט חמישה חודשים חלפו מאז נפגשו שתי הקבוצות בפעם הקודמת במסגרת הליגה, אך בשל הנסיבות הרבה השתנה מאז. מסגל הקבוצות שעלו אז על הפרקט באולם בזיסמן לא נותר היום הרבה ואף אחד מהזרים ששיחקו אז לא נמצאים היום בסגלי הקבוצות, אולם התוצאה הסופית נותרה זהה והעולה החדשה ניצחה בשנית את הירושלמים.

שמוליק ברנר, צילום: ברני ארדוב

כפי שהוכיחה לא מעט פעמים העונה, החבורה של שמוליק ברנר לא מסתפקת בתקיעת יתד בליגה, אלא מכוונת לצמרת הגבוהה ומסתכלת לאריות הליגה בלבן של העיינים. על אף העובדה כי הופיעו למשחק עם שני זרים בלבד, ללא ג׳יי. פי טוקוטו וקנדל מקולום הפצועים, האורחים הציגו יכולת נפלאה ובהובלת נוני אומוט וג׳ורדן כהן יצאו מהבירה עם ניצחון חוץ מרשים שקטע את רצף שבעת הניצחונות של האדומים, אצלם אלכס טיוס ערך הופעת בכורה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אלכס טיוס. הופעת בכורה באדום, צילום: ברני ארדוב
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו