חיובים - פודקאסט הכדורסל של "ישראל היום" - פרק 78

היד עמוק בכיס: כמה שילמה הפועל תל אביב על אייזיאה מיילס?

שלושה ימים לפני הדדליין, האדומים הגיעו לסיכום על החתמת הפורוורד של מכבי רמת גן • כמו במקרה של דאסטי האנאס, גם הפעם סגנית האלופה הייתה צריכה לשלם פיצוי גדול על שחרורו של השחקן • כפי שפורסם ב"ישראל היום": שאק ביוקנן חתם בהפועל גליל עליון

הפועל תל אביב פעלה במרץ בימים האחרונים במטרה להגיב לעזיבתם של וויל קאמינגס ודז וולס ולפציעתו של ג׳יילן הורד, זאת על מנת לחזק את סגל הקבוצה שמנה בשל הנסיבות ארבעה זרים כשירים בלבד.

הערב (שבת) השלימה הקבוצה את המשימה הראשונה לאחר שמכבי רמת גן הודיעה על הגעה לסיכום על עזיבתו של הפורוורד האמריקאי אייזיאה מיילס לטובת האדומים, שם יחבור למאמנו לשעבר בהפועל חולון סטפנוס דדאס עד לסיום העונה.

אייזיאה מיילס, צילום: לירון מולדובן

ל"ישראל היום" נודע כי על מנת להשלים את העסקה שילמו האדומים ביי-אאוט מרשים במונחים של שוק העברות המקומי. על פי הערכות סכום השחרור נסוב סביב 160 אלף דולרים, עבור דמי השחרור לרמת גן בחודשיים שנותרו עד לסיום העונה. הסכום הזה מתווסף ל-200 אלף דולר ששילם המועדון לעירוני נס ציונה על שחרורו של דאסטי האנאס בסוף חודש פברואר – סך הכל 360 אלף דולר ליריבותיה מליגת העל.

מיילס ששיחק עד כה העונה בשורות מכבי עירוני רמת גן לא שיחק בשבועות האחרונים בשל פציעה בקרנית עינו ואת מקומו בזמן זה תפס בקבוצה הרכש החדש נוני אומוט. ב-19 הופעות בשורות העולה החדשה העמיד מיילס ממוצעים של 13.4 נקודות ו-4.8 כדורים חוזרים למשחק.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

החתמה נוספת בליגת העל מגיעה מכיוונה של הפועל גליל עליון, שהודיעה על החתמתו של הגארד האמריקאי שאק ביוקנן, אקס עירוני נס ציונה, שיחזק את סגלו של ברק פלג לקראת משחקי ההכרעה של העונה, כפי שפורסם לראשונה ב״ישראל היום״. בעונה החולפת העמיד הגארד ממוצעים של 16 נקודות, 2.8 כדורים חוזרים ו-2.2 אסיסטים ב-25 הופעות בשורות הכתומים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו