אם רק היה על המגרש: בלי ווייד בולדווין, מכבי תל אביב בצרות

החיסרון של הכוכב במשחק 2 מול פנאתינייקוס לא הורגש רק בנקודות ובמספרים, אלא גם בהגנה על קוסטאס סלוקאס - שהפך להיות המטרה מספר 1 של עודד קטש • במצב הזה, הרופאים והפיזיוטרפיסטים הופכים לאנשים הכי חשובים של הצהובים בתקופה הקרובה

חיובים - פודקאסט הכדורסל של "ישראל היום" - פרק 78
שני מצבים קלאסיים היו למכבי ת"א אתמול (חמישי) כדי לעלות ל-0:2 ולגמור את הסדרה. הראשון: כולם ציפו להתנפלות של פנאתינייקוס בפתיחה. בפועל, מכבי פתחה מצוין וזה הלחיץ עוד יותר את פאו הלחוצה. מכבי לא ניצלה את המצב והמארחת הפכה את המשחק וברחה ל-18 הפרש.
 
מצב שני היה במחצית השנייה. מכבי חזרה מהבור הגדול ושוב מד הלחץ אצל הירוקים היה גבוה ואיים להכריע אותה. כמו במקרה הראשון, היה צריך במצב הזה את הנוקאאוט. שוב הוא לא הגיע ופאו סיימה את זה בפלוס 16. 
 
מכבי לא ידעה לנצל את הלחץ שהפעילה על היריבה שלה באולם שלה. אלה היו שני מצבים בהם פנאתינייקוס יכלה לאבד לא רק את המשחק, אלא את הסדרה כולה. מה היה חסר? כנראה שווייד בולדווין.
 
ווייד בולדווין במשחק 1 מול פנאתינייקוס. חסר, צילום: Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography
 
קוסטאס סלוקאס היה מצוין גם במשחק 1 אבל איבד כדור קריטי שהביא להפסד קבוצתו. אתמול הוא נתן לה את הפיצוי. גם במושגים של שחקן כל כך גדול כמו סלוקאס זה היה ערב יוצא דופן בו שבר את שיא הקריירה בנקודות (29).
 
העניין הוא שזה ממש לא רק הנקודות. ניהול המשחק שלו מופתי, השליטה בקבוצה אבסולוטית והכי חשוב הביטחון שהוא נותן לחברים שלו. איתו או בלעדיו זו קבוצה אחרת. כשיצא לזמן קצר פאו כמעט איבדה את המשחק.
 
קבוצה בהרבה מיליוני יורו אין לה מחליף בשבילו וזה הופך אותו למטרה מספר 1 של של מכבי להמשך הסדרה. עודד קטש יצטרך למצוא את הפתרון איך סוגרים אותו, כי אין מפתח גדול ממנו. גם כאן הנוכחות של בולדווין משמעותית ביותר. למי ששכח בולדווין הוא גם הגארד השומר הכי טוב של מכבי. אם היה על המגרש יכול להיות שסלוקאס לא מצליח להגיע לגבהים כאלה.
 
 
וכאן אנחנו באמת מגיעים למי שלא היה. ווייד בולדווין הפצוע היה חסר מאוד. דיברנו על ההגנה שלו ועכשיו נדבר על המנהיגות שלו שחסרה למכבי. הכשירות שלו בהמשך היא מפתח לסדרה כולה. בלעדיו יהיה קשה למכבי לעבור את המשוכה בירוק.
 
לכן הרופאים והפיזיוטרפיסטים הופכים לאנשים הכי חשובים של מכבי בתקופה הקרובה. שריר הירך האחורי של בולדווין יהיה הדבר הכי מדובר בימים הקרובים.
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
למרות הנתון המדאיג הזה, אסור לשכוח שהמטרה הושגה והמצב של מכבי חיובי. היא באה לאתונה כדי לגנוב משחק ולהעביר לעצמה את יתרון הביתיות ועמדה במשימה. שני המשחקים הבאים אמנם לא יהיו ביד אליהו, אבל הם גם לא יהיו באואקה הגועש. 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר