כריס ג'ונסון זכה לקבלת פנים חמה בחולון ובתמורה יצא ממנה עם המקום הרביעי בטבלה

הקפטן לשעבר של חולוניה הוביל קאמבק מפיגור 15 בדרך ל-89:96 • ספידי סמית' קלע לא פחות משמונה שלשות, יובל זוסמן הוסיף 19 משלו • מכבי רמת גן עלתה זמנית למקום השני, הפועל גליל עליון עצרה את רצף ההפסדים

חיובים - פודקאסט הכדורסל של "ישראל היום" - פרק 77

הפועל ירושלים גברה הערב (ראשון) על הפועל חולון בהיכל הטוטו בתוצאה 89:96 ועלתה על חשבונה למקום הרביעי בטבלה בתום משחק דרמטי.

עבור שתי הקבוצות שהחזיקו ערב המשחק במאזן זהה הייתה ההתמודדות לקרב ישיר על המקום הרביעי. כיאה לחשיבות המשחק וליריבות הספורטיבית רבת השנים בין הקבוצות, האווירה בהיכל הטוטו הייתה חמה ומתוחה, והפכה משחק ליגה סטנדרטי לכזה שנותן תחושה של פלייאוף.

ג'אקורי וויליאמס בטירוף, צילום: עודד קרני

במרכזה של התמודדות ניצב כריס ג׳ונסון, שחזר לראשונה למגרש בחולון מאז שעזב הקיץ את הקבוצה ועבר ליריבה הגדולה. הפורוורד זכה לקבלת פנים חמה מהקהל הסגול שנפגע מעזיבתו של מי שהיה קפטן הקבוצה וציר מרכזי באליפות ההיסטורית של המועדון לפני כשנתיים.

לאחר מחצית ראשונה בשליטה סגולה, ג׳ונסון התעלה ולצד משחק שיא של ספידי סמית׳ (8/12 לשלוש) ויובל זוסמן הוביל את האדומים למהפך ולמקום הרביעי בטבלה, כאשר ההגנה הירושלמית שספגה 50 נקודות במחצית הראשונה עצרה את המארחת על 39 נקודות בלבד במחצית השנייה.

כריס ג'ונסון. הוביל קאמבק מפיגור 15, צילום: עודד קרני

ספידי סמית׳ ויובל זוסמן רשמו כל אחד את את משחקם הטוב ביותר העונה והובילו את רשימת קלעי המנצחת עם 26 נקודות ו-7 אסיסטים ו-19 נקודות בהתאמה, ג׳אקורי ווליאמס הוסיף 15 משלו.

שחקני הפועל ירושלים. המקום הרביעי שלהם, צילום: עודד קרני
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

במשחקים נוספים הערב, מכבי רמת גן עלתה זמנית למקום השני בטבלה אחרי שגברה 69:75 על הפועל אילת ללא קנדל מקולום ואייזיאה מיילס, הזרים שמובילים את החבורה של שמוליק ברנר לעונה חלומית. הפועל גליל עליון הצליחה לעצור רצף של 10 הפסדים רצופים עם 99:104 על בני הרצליה לאחר הארכה. ג'יימס פלדין התפוצץ עם 32 נקודות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר