שחקן היורוליג לשעבר בטוח: "פנאתינייקוס תנצח את מכבי תל אביב בסדרה"

ג'יימס פלדין, ששיחק במדי הקבוצה היוונית בין השנים 2015-2017 ושועל קרבות ותיק במשחקים מול הצהובים, שיתף לקראת הפלייאוף: "מי שתוכל לקבוע את הקצב תנצח, חבל שמכבי לא תוכל לארח בתל אביב" • וגם: כמה זמן הסדרה תימשך?

שחקני מכבי תל אביב חוגגים את העפלה לפלייאוף היורוליג

מכבי תל אביב תפתח השבוע את סדרת רבע גמר פלייאוף היורוליג כשתצא לשני משחקים אצל פנאתינייקוס היוונית, בתקווה לנצח בחוץ ולגנוב את הביתיות בדרך לפיינל פור ראשון מאז 2014.

מי שמכיר את שתי הקבוצות מקרוב ואף שיחק בעברו אצל האימפריה היוונית הוא שחקנה של הפועל גליל עליון - ג׳יימס פלדין. בשיחה עם "ישראל היום" ניתח הגארד הוותיק את סיכויי הצהובים, ונתן את ההימור שלו לקראת הסדרה.

״זו תהיה סדרה יוצאת דופן ומהנה במיוחד מכיוון ששתי הקבוצות משחקות כדורסל נהדר כרגע״, פותח פלדין את דבריו ומעלה את רף הציפיות לקראת הסדרה וחזרתה של היריבות המפורסמת. הפורוורד ששיחק בשורות פנאתינייקוס ולבש את המדים הירוקים בין השנים 2015-2017, הספיק לבלות מאז גם בקדנציות מוצלחות בשורות הפועל ירושלים ותקופה קצרה בהפועל תל אביב לפני שהצטרף העונה להפועל גליל עליון.

ג'יימס פלדין במדי פנאתינייקוס, צילום: אתר היורוליג

שיחקת בפנאתינייקוס בעברך, מה יחכה למכבי ת"א באואקה?

״לפאו בהחלט יהיה אולם ביתי רועש ומלא לגמרי ובאווירה הזאת יהיה מאוד קשה למכבי לנצח שם. מבאס אותי שמכבי לא תוכל לארח ולשחק בבית שלה גם כי גם האוהדים שלהם רועשים ומייצרים אווירה מיוחדת״.

פלדין שמכיר טוב את שתי הקבוצות ושיחק העונה נגד הצהובים, סבור כי מי שתכריע את הסדרה תהיה זו שתוכל לכפות על היריבה את הסגנון שלה. קרב הסגנונות יפגיש את קבוצתו של עודד קטש, שמדורגת במקום הראשון ביורוליג במדדים ההתקפיים, אל מול קבוצתו של ארגין עתמאן שנחשבת לקבוצת ההגנה השנייה בטיבה במפעל. "אני חושב שניסיון יהיה המפתח בסדרה הזו. מי שתוכל לקבוע את הקצב ולשלוט בקצב המשחק תנצח״.

ג'יימס פלדין וליאור קררה, צילום: עודד קרני

מי לדעתך תנצח בסדרה ותעפיל לפיינל פור?

"אם הייתי צריך להמר, הייתי אומר פנאתינייקוס".

בכמה משחקים?

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"חמישה. ייגמר 2:3".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר