אין מה להפסיד: איך נחת סטפנוס דדאס בהפועל תל אביב?

האדומים דיברו עם מספר מאמנים בכירים, אך אלו חששו לקחת את הקבוצה בשלב כה מתקדם של העונה • היווני הסכים להמר על עצמו והביע נכונות להגיע • בקבוצה יאיצו את המאמצים לחיפוש רכז זר ומנהל מקצועי

סטפנוס דדאס. צילום: אלן שיבר

שבועיים וחצי לאחר שנפרדה מדני פרנקו הפועל תל אביב הודיעה הערב (רביעי) על על מינויו של סטפאנוס דדאס לתפקיד מאמן הקבוצה עד לסיום העונה. ברק לדרר, שאימן את הקבוצה בשני משחקי הליגה האחרונים, ימשיך במועדון כעוזרו.

כבר בשעות הראשונות שלאחר הפרידה מפרנקו היו במועדון מעוניינים למנות מאמן ראשי בכיר וכיוונו לשוק המאמנים הזרים, אך לא מעוניינים להביא איש מקצוע שישמש פלסטר זמני לעונה אחת, כאשר המטרה שהגדירו לעצמם הייתה למנות מאמן בחוזה ארוך טווח בלבד. כאופציה חלופית עלתה בקרב ראשי הקבוצה המחשבה כי אם לא יימצא מאמן בפרופיל המתאים תישקל האפשרות להפקיד את המושכות בידיו של עוזר מאמן הקבוצה בשנים האחרונות, ברק לדרר, עד לסיום העונה.

סטפנוס דדאס, צילום: מאור אלקסלסי



בשבועיים האחרונים חיפשו התל אביבים מאמן בעל שיעור קומה ושוחחו עם מספר מועמדים בינהם ננאד מרקוביץ׳, ארדם צ׳אן, ז׳ואן פניארויה וסטפנוס דדאס. המשותף למרביתם היה סירובם לקחת את התפקיד בשלב כה מאוחר של העונה. על פי גורמים המעורים בפרטים המאמן היווני שעבד בעברו בהפועל חולון ומכיר את הליגה, הסכים ״להמר״ על עצמו ולקחת את התפקיד לחודשיים בלבד ללא הבטחה לעונה הבאה מתוך אמונה כי אין לו מה להפסיד מן הסיטואציה.

דדאס שהחל את העונה כעוזרו של דימיטריס איטודיס בפנרבחצ'ה עזב יחד איתו את הקבוצה לאחר שהמאמן פוטר וישב בבית מאז חודש דצמבר. האדומים שקלו בתחילת הדרך למנות מאמן בחוזה ארוך או לנסות להמשיך על לדרר הבינו בימים האחרונים ובמיוחד לאחר הפסד הקבוצה אמש למכבי עירוני רמת גן כי עליהם לבצע מהלך ולמנות מאמן ראשי. המגעים עם דדאס שהביע נכונות להגיע הואצו והושלמו תוך זמן קצר.

בגזרת הסגל בקבוצה ממשיכים לחפש אחר חיזוק לקו האחורי ומעוניינים לצרף רכז זר, צורך שאף התגבר לאחר עזיבתו של וויל קאמינגס היום. בימים האחרונים בדקה הקבוצה מספר אפשרויות כאשר גם האופציה של לשחרר שחקן מקבוצה אחרת תמורת ביי-אאוט נשקלת ברצינות.

וויל קאמינגס. ביקש לעזוב, צילום: מאור אלקסלסי
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כמו כן, האדומים צפויים לזרז בקרוב את תהליך החיפוש אחר מנהל מקצועי זר שצפוי להיכנס לתפקידו בקיץ הקרוב ולהיות האיש האמון על הצד המקצועי בקבוצה בשנים הבאות. מספר מועמדים נבחנים בימים אלה והחלטה סופית צפויה להתקבל בהקדם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר