לקראת הפלייאין: חדשות טובות למכבי תל אביב מכיוונו של ג'ון דיברתולומיאו

אחרי חזרת נתב"ג לפעילות, בקבוצה ימריאו היום לבלגרד לקראת הפלייאין • במועדון אופטימיים לגבי שיתופו של הקפטן, שבדיקותיו הראו כי הוא לא סובל מפגיעה משמעותית

טייריס רייס בוחר את המועמדות שלו לפיינל פור / יורוליג

לאחר שנמל התעופה בן גוריון נפתח הבוקר (ראשון) ושב לפעילות סדירה מכבי תל אביב תמריא הערב לבלגרד לקראת משחק הפליי-אין החשוב נגד באסקוניה ביום שלישי שיעניק למנצחת את הכרטיס הנחשק לפלייאוף היורוליג מהמקום השביעי. ל"ישראל היום" נודע כי כ-250 אוהדים צפוים לטוס יחד איתם לבלגרד ולתמוך בהם במשחק החשוב, כאשר במידה ויפסידו הקבוצה תישאר בעיר עד למשחק ביום שישי על המקום השמיני.

בפן המקצועי, קפטן הקבוצה ג׳ון דיברתולומיאו שנפצע בכתפו בשבוע שעבר במהלך משחק הליגה נגד עירוני נס ציונה ונעדר מאז, יצטרף לקבוצה וימריא עם חבריו לבלגרד. בצוות הרפואי של המועדון עבדו בימים האחרונים עם הגארד שסבל מכאבים בכתפו על מנת להכשירו ונמנעו מאימונים עם מגע בשביל לא להחמיר את המצב. תוצאות הבדיקות שעבר לא הראו סימנים על פגיעה משמעותית בכתפו וישנה אופטימיות לגבי שיתופו בשלישי. 

ג'ון דיברתולומיאו, צילום: אלן שיבר
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

״הפציעה של ג׳ון היא מכה עבורנו, הוא בתקופה מדהימה והוא חשוב עבורנו. אני מאוד רוצה לראות אותו משחק בשלישי, אחזיק אצבעות ואקווה שירגיש טוב עד יום שלישי. זו פציעה קצת טריקית ולכן קשה לקבוע, זה תלוי הרגשה. אנחנו מחזיקים אצבעות והוא חשוב לנו״, התייחס עודד קטש למצבו של הקפטן אתמול לאחר ניצחון הקבוצה על הפועל חולון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר