מגעיל: צפו באלימות הקשה בין מחנות האוהדים של הפועל תל אביב וחולון

האדומים ניצחו 78:90 וחזרו למקום הראשון בליגה, אך האירועים בסיום המשחק העיבו על החגיגה • תומר גינת בלט עם 21 נקודות, אקסבייר מנפורד המושעה הגיע לתמוך • 83:97 להפועל ירושלים על עירוני קריית אתא

אוהדי הפועל תל אביב. צילום: עודד קרני
הפועל תל אביב גברה הערב (שבת) על הפועל חולון בתוצאה 78:90 בהיכל קבוצת שלמה וחזרה מפגרת הנבחרות עם ניצחון ביתי חשוב. אך על הניצחון הזה העיבו האירועים הקשים בסיום.
 
אוהדי המארחת התפרצו לעבר יציע אוהדי הפועל חולון, החלו עימותים ובין היתר נגנב השלט של אוהדי הקבוצה האורחת. בקטטה נפגעו גם שוטרים ומאבטחים שהיו במקום, ומתבצע מעבר על הסרטונים כדי לזהות את הפורעים. כעת, האדומים יוכלו להיקנס בעקבות התפרעות האוהדים שלהם.
 

אלימות בין מחנות האוהדים של הפועל תל אביב להפועל חולון בסיום המשחק בין הקבוצות // צילום: תומר גבעתי

 
אלימות קשה בסיום המשחק בין הפועל תל אביב והפועל חולון, צילום: תומר גבעתי
 
וכעת למשחק. שבועיים וחצי בלבד חלפו מאז נפגשו שתי הקבוצות לאחרונה ונראה כי בצד האדום הלקחים הופקו. חניכיו של דני פרנקו שהציגו משחק אנמי בהיכל הטוטו, הגיעו הפעם למשחק בגישה שונה לגמרי בשני צידי המגרש ובעזרת רבע שני של 13:26 ברחו ליתרון דו ספרתי מבטיח.

גם בהגנה ניכר לעין השינוי כאשר האדומים הצליחו לעצור את קווין הרווי שמעמיד העונה ממוצע של 22.5 נקודות למשחק והערב נעצר על 12 נקודות. בהיעדרו של אקסבייר מנפורד המושעה קיבל פרנקו משחק שיא מתומר גינת שבלט עם 21 נקודות ו-10 כדורים חוזרים והוביל את קבוצתו לניצחון.

אצל הסגולים שון דאוסון, דרו קרופורד, ג׳סטין סמית׳ וסיי ג׳יי האריס נעדרו בשל פציעות. בהיעדרם הפגינו הסגולים אופי וחזרו למשחק ברבע האחרון אל לא הצליחו להשלים את המהפך. שחקן הרכש החדש טאג׳יר מקול תרם 15 נקודות בבכורה.

 
תומר גינת, צילום: עודד קרני
בר טימור, צילום: עודד קרני
אקסבייר מנפורד, צילום: עודד קרני
אוהדי הפועל תל אביב, צילום: עודד קרני
ניב משגב, צילום: עודד קרני

הפועל ירושלים - עירוני קריית אתא 83:97

הפועל ירושלים התאוששה משני הפסדי בית רצופים וגמלה לקריית אתא שניצחה אותה בסיבוב הראשון.

ירושלים נתנה מנוחה והשאירה מחוץ לסגל את ליוואי רנדל וכריס ג׳ונסון. הרבע הראשון שלה היה מצוין והיא קלעה בו 38 נקודות וסיימה אותו ביתרון 16.

אחרי יתרון 14 במחצית, האורחת רצה ל-0:13 והורידה לפיגור נקודה. בהמשך ירושלים התקשתה לברוח ובדקות הסיום הובילה רק ב-5 נקודות 79:84.

הסיומת של ירושלים הייתה טובה. זה קרה בזכות ספידי סמית' במשחק מצוין עם 16 נקודות ו-11 אסיסטים. בירושלים, 6 שחקנים סיימו עם מאזן דו ספרתי של נקודות. קאדין קרינגטון סיים גם הוא עם 16 ואור קורנליוס עם 15. ג׳יימס בייטמון קלע 23 נקודות למפסידה, רז אדם הוסיף 16. 

אוהדי הפועל ירושלים, צילום: ברני ארדוב
יובל זוסמן, צילום: ברני ארדוב
עוז בלייזר, צילום: ברני ארדוב
אור קורנליוס, צילום: ברני ארדוב
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ספידי סמית', צילום: ברני ארדוב
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר