ווייד בולדווין: "אשמח לשחק בנבחרת ישראל"

הכוכב הגדול של מכבי תל אביב נהנה מאוד בארץ • ומציב רף גבוה: לקחת עם הצהובים דאבל ולהגיע לפיינל פור היורוליג • טעימה מהראיון המלא והמיוחד שיפורסם בהמשך

בולדווין ביורוליג. לעשות עוד צעד קדימה. צילום: אלן שיבר

לאחר עונה אירופית מוצלחת מאוד מבחינתה וקיץ שקט באופן יחסי לשוק האירופי החם, מכבי ת"א תפתח ביום חמישי הקרוב את עונת היורוליג כשתארח בהיכל מנורה־מבטחים את פרטיזן בלגרד.

הציפייה היא למשחק מסקרן בין שתי יריבות שצפויות להיאבק השנה על המקומות שמובילים לפלייאוף.

אוהדי הפועל ירושלים חוגגים בהיכל קבוצת שלמה

אל העונה החדשה, השנייה שלו במדים הצהובים, מגיע ווייד בולדווין (27) קצת אחרת. הוא אמנם פצוע וייעדר בשבועות הקרובים, אבל הגארד עדיין נחשב לשחקן מפתח בעונה הקרובה.

לא לחינם מי שהיה לאחד הטובים במפעל בעונה שעברה והוביל את חבריו למרחק נגיעה מפיינל פור ראשון מאז 2014 חתם על הארכת חוזה עוד במהלך אמצע העונה שעברה. למעשה, זאת הפעם הראשונה בקריירה שלו באירופה שבולדווין ממשיך לעונה שנייה באותה הקבוצה.

שלם במקום שבו הוא נמצא כעת ונחוש לעמוד בהבטחתו להוביל את התל־אביבים לשלב ארבע הגדולות של היורוליג, הכוכב האמריקני מרגיש את כובד האחריות על כתפיו, כמו גם את הרצון להוכיח כי מי שלא בחר בו לחמישיית העונה שעברה ביורוליג טעה.

בולדווין. הוא רק רוצה לחגוג, צילום: דני מרון

רגע לפני משחק פתיחת העונה התפנה בולדווין להעניק ראיון בלעדי ל"ישראל היום", שיפורסם במלואו ביום חמישי.

במהלך הראיון חשף בולדווין את אחד הרצונות הגדולים שלו: "אשמח לשחק בנבחרת ישראל, אני יודע שהם צריכים מתאזרח ואני רוצה להיות חלק מזה. אני מאוד פתוח לאפשרות לשחק עבור נבחרת לאומית - זה יהיה נפלא אם זה יוכל לקרות כאן בישראל כי היא כמו בית בשבילי".

כשנשאל על היעדים לעונה הקרובה, לא חשש הכוכב להציב רף גבוה: "המטרות מאוד ברורות ולא השתנו מהשנה שעברה – לזכות בגביע המדינה, להעפיל לפלייאוף היורוליג כדי שנוכל להתחרות על מקום בפיינל פור ולהעפיל אליו, ואז לסיום לזכות באליפות ולחגוג. כשנעמוד בשלוש המטרות האלה אוכל לטוס חזרה הביתה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כאמור, בינתיים, למכבי תל אביב ולבולדווין יש כאב ראש גדול, שכן הכוכב נפצע וייעדר לתקופה של כחודש וחצי מהפרקט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר