"אם ירשים בליגת הקיץ, בוסטון תציע חוזה דו-כיווני לים מדר"

הפרשנים בארצות הברית ניתחו את עונת הפריצה של הרכז הישראלי במדי פרטיזן בלגרד: "ההתקדמות שלו מעודדת, אבל הוא עדיין נראה לא מוכן. אם הוא ימשיך להשתפר, אולי עוד יום אחד נראה אותו ב-NBA"

ים מדר במדי בוסטון סלטיקס. צילום: gettyimages

העונה הנהדרת שים מדר רשם במדי פרטיזן בלגרד, בזכותה נבחר ל"כוכב העולה" של היורוליג וזכה בתואר השחקן הצעיר של ארגון השחקנים של הליגה, מחזירה אותו לכותרות גם בארה"ב.

כזכור, בוסטון סלטיקס שבחרה אותו בדראפט 2020, עדיין מחזיקה בזכויות על השחקן, ויכולה להציע לו חוזה. מדר, שקלע העונה בממוצע 5.8 נקודות עבור פרטיזן ביורוליג, הצטרף עם הפרס לרשימה יוקרתית, שכוללת את לוקה דונצ'יץ', ניקולה מירוטיץ' וריקי רוביו.

"מדר חווה עונת פריצה ביורוליג עם פרטיזן בלגרד", נכתב השבוע בספורט אילוסטרייטד, "למרות שהוא עדיין לא נראה מוכן ל-NBA, ההתקדמות שלו מעודדת, מדר יתאים לסלטיקס בליגת הקיץ. התכנון המקורי היה שהוא ישתתף שוב בקיץ שעבר, אבל בסופו של דבר זה התנגש עם לוח הזמנים של נבחרת ישראל".

עוד נכתב על הסיטואציה של הישראלי: "מכיוון שקבוצות יכולות כעת להחתים שלושה שחקנים תחת חוזה דו-כיווני, אם מדר יופיע היטב בליגת הקיץ, בוסטון עשויה להציע לו את אחת המשבצות הללו. עם זאת, הוא עשוי להרגיש יותר בנוח להמשיך ולפתח את משחקו ביורוליג בהשוואה לליגת הפיתוח"

לסיכום, טען הכתב בובי קריביצקי: "הבחירה ה-47 בדראפט 2020 אולי לא ישחק לעולם בסלטיקס, אבל מוקדם מדי לנבא, ואם ימשיך להשתפר הוא יוכל יום אחד לעשות את הקפיצה ל-"NBA.

 

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר