מתכוננת ללאומית: מי יחליף את אריאל בית הלחמי בגלבוע/גליל?

אחרי העזיבה של המאמן הלאומי, בקבוצה שירדה לליגה הלאומית בוחנים מספר שמות וגיא קפלן מסמתמן כאופציה הרצינית ביותר • וגם: עוזרת מאמן ראשונה בתולדות ליגת העל • כל העדכונים - 5/6

בית הלחמי. מינוי יוקרתי לנבחרת. צילום: עודד קרני

20:00 - גלבוע/גליל מחפשת מחלף לאריאל בית הלחמי

הפועל גלבוע/גליל החלה את ההכנות לקראת העונה בליגה הלאומית וסימנה מספר מועמדים מרכזיים לתפקיד מאמן הקבוצה במקומו של אריאל בית הלחמי שעזב. בין השמות ניתן למצוא את גיא קפלן שמסומן כמועמד המוביל, וגם את שי סגלוביץ', רובן נייברגר וניר קפלן.

גיא קפלן. בדרך חזרה לצפון, צילום: דני מרון

20:00 - הפועל עפולה נחושה לארח בעיר

הפועל עפולה ממשיכה בהכנות לליגת העל. בקבוצה נחושים לארח במגרשם הביתי ולא לנדוד לגן נר. בקבוצה מאמינים כי יקבלו את האישור למרות שהאולם העירוני בעיר מכיל כ-1,000 מקומות בלבד ולא עומד בתקנון המנהלת.

האולם צפוי לעבור שיפוץ קל, במהלכו יישבר אחד מקירות הבסיס שמשמש כקיר גבס ובמקומו יוקם יציע קטן שמכיל 400 מקומות. האולם עשוי לקבל את אישור הליגה. בעיר צפוי לקום אולם חדש בעתיד

הפועל עפולה חוגגת עלייה, צילום: עילאי אהרוני, מנהלת הליגה הלאומית

18:00 - עמית אהרוני ימשיך בליגת העל

עמית אהרוני צפוי להמשיך לעונה נוספת במכבי עירוני רמת גן. הרכז הצעיר שפתח את העונה בעירוני נס ציונה ולאחר מכן ירד לליגת המשנה בשביל לעזור לרמת גן לעלות ליגה, צפוי לחתום על הארכת חוזה ולהמשיך לעונה נוספת במועדון.

עמית אהרוני, צילום: יעל אמסילי. מכבי עירוני ר"ג

18:00 - דרור כהן ימשיך באליצור שומרון

דרור כהן צפוי להמשיך לעונה נוספת באליצור שומרון. עוזר מאמן נבחרת ישראל בעברו שהשלים עונה בכורה מוצלחת בשומרון, צפוי לחתום על הארכת ולהמשיך על הקווים.

דרור כהן, צילום: אלן שיבר

17:00 - נעמי קולדוני תמשיך כעוזרת מאמן במכבי רמת גן 

מאמנת הכדורסל נעמי קולודני, ששימשה כעוזרת המאמן של שמוליק ברנר בקבוצת מכבי רמת גן, תמשיך לעבוד לצידו כעוזרת המאמן גם בליגת העל, לאחר שהסכם על כך הושג היום (שני) בין הצדדים.

קולודני ששיחקה כדורסל במשך 22 שנים והחלה לאמן בעונת 2018/2019 , שברה את תקרת הזכוכית בכדורסל הישראלי. לראשונה בהיסטוריה אישה תשמש כעוזרת מאמן בליגת הגברים הבכירה בישראל .

לאחר החתימה אמרה קולודני: "אני מודעת לחשיבות הגדולה לראשוניות. זוהי הבעת אמון גדולה של המועדון במקצועיות שלי, מה שמרגש אותי ומחמיא לי מאוד. הגעתי לקבוצה שלא הכירה אותי ואת היכולות המקצועיות שלי. הם לקחו הימור ואני שמחה שהוכחתי את עצמי.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ברנר וקולדוני. ימשיכו יחד, צילום: באדיבות מכבי עירוני רמת גן
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר