צפו: אוהדי מכבי תל אביב בצעדה לאולם במונאקו
מאות אוהדים צהובים צבעו את רחובות העיר בצעדה שקטה לאולם – זאת בשל הסמיכות ליום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה
Your browser doesn’t support HTML5 audio
כשעתיים לפני פתיחת סדרת הפלייאוף הערב (שלישי) בין מכבי תל אביב למונאקו,הגיעו מאות אוהדים צהובים בצעדה מיוחדת לאולם סאל גסטון מדסין, במטרה לתמוך בקבוצתם במטרה להשיג ניצחון חוץ אחד לפחות מתוך שני המשחקים.
בשל סמיכות האירוע ליום הזיכרון לחללי מערכות ישראלי ונפגעי פעולות האיבה, הצעדה עצמה הייתה שקטה ולא שרו שירים כדי לכבד את קדושת היום. האוהדים הישראלים הניפו דגלי ישראל ושרו את ההמנון הלאומי.

