הגארד שחזר לשורות הקבוצה בקיץ לאחר שנים מוצלחות בליגה הלאומית
כפי שנחשף ב״ישראל היום״ הגארד שעזב את הפועל חולון חתם הערב (חמישי) במכבי עירוני רמת גן ויחזק את הסגל של יניב בורגר במאבקי הצמרת.
בעונה החולפת מיעט דדון לשחק, בשלושה משחקי ליגה במדי האלופה ורשם ממוצעים של 0.3 נקודות ב-2.3 דקות משחק. ל״ישראל היום״ נודע כי הרכז מחזיק בהצעות מהליגה הלאומית כשהמועמדות העיקריות לקלוט אותו הן מכבי עירוני רמת גן והפועל חבל מודיעין.
בהודעת המועדון הרשמית נמסר: "השחקן ביקש להשתחרר ולעבור לקבוצה אחרת על מנת לשחק ולצבור דקות משחק ובמועדון נענו לבקשתו. אנו מאחלים להראל הצלחה רבה בקבוצתו החדשה, בתקווה לחזרתו בעתיד למועדון".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
