סיבה למסיבה: עבר חוק פטור ממס על מענק על זכייה במדליה

בשורה לספורטאים הישראלים: הצעת החוק של חבר הכנסת אופיר כץ עברה בקריאה השנייה והשלישית ונכנסה לספר החוקים • הפטור הוא לספורטאים אולימפיים, פראלימפיים, אלופי עולם, אירופה והתאחדות אילת

לינוי אשרם. תפרוש בעוד שבוע וחצי, צילום: אלן שיבר

הצעת החוק של חבר הכנסת אופיר כץ לפטור מוחלט ממס על מענקי זכייה לספורטאים אולימפיים, פראלימפיים, אלופי עולם, אירופה והתאחדות אילת עברה אמש (שני) בקריאה השנייה והשלישית, ונכנסה לספר החוקים של הכנסת.

יצוין כי עד היום, לפי פקודת מס הכנסה, הספורטאיות והספורטאים נאלצו לשלם מס בגובה של בין 35%-50% על סכום מענק הזכייה שלהם. הצעת החוק קובעת פטור מוחלט ממס זה. כמו כן, במהלך הדיונים, חבר הכנסת אופיר כץ דרש שהחוק יחול גם על הזוכים של שנת 2021, דוגמת ארטיום דולגופיאט, לינוי אשרם ונוספים.

חבר הכנסת אופיר כץ. החוק עבר בהצלחה, צילום: אורן בן חקון
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

חבר הכנסת אופיר כץ: "יום חשוב לספורט הישראלי, ולמורל הלאומי. מדינה שלמה עוצרת נשימתה עם זכייה של כל אחת ואחד מהספורטאיות והספורטאים שלנו, ומתרגשת אל מול הנפת דגל ישראל והשמעת ההמנון. שינינו את המצב האבסורדי שבו המדינה לוקחת מאלו שעובדים קשה בשביל לייצג אותה בכבוד. אנחנו חייבים לדאוג לספורטאיות ולספורטאים שלנו ולעודד אותם להמשיך להצטיין בתחומם, ומה שעשינו היום הוא צעד חשוב ומשמעותי בתהליך הזה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר