קיירי תומאס הוצג: "לא מחפש להיות הכוכב של מכבי ת"א"

הרכש החדש בצהוב הציג את משנתו: "מאוד רוצה להיות חלק מקבוצה מנצחת ולזכות באליפויות" • ספרופולוס לקראת אלבה ברלין: "אחרי ההפסד בדרבי, אנחנו חייבים להיות קשוחים"

קיירי תומאס. בינתיים, מנסה להשתלב, צילום: אינסטגרם, מכבי ת"א

קיירי תומאס, הרכש החדש של מכבי תל אביב, הוצג היום (שני) במסיבת עיתונאים בהיכל מנורה מבטחים.

"אני מכיר הרבה שחקנים שהיו פה והם הסבירו לי למה לצפות שאני מגיע לכאן. אני רוצה להיות מי שאני וליהנות מהרגע. יש פה אווירה נהדרת, שחקנים מדהימים ומסבירי פנים וכך גם הצוות המקצועי. כולם קיבלו אותי בצורה נהדרת", אמר השחקן. "אני לא מחפש להיות הכוכב אלא להשתלב בשיטה ולהיות חלק מהקבוצה הזו".

"המטרה שלי היא לחזור לכושר ולהתחיל את הקריירה שלי ככדורסלן מחוץ לארצות הברית. פה כל משחק הוא חשוב והמטרה של כולם היא לנצח בכל משחק. אני יודע שהאידיאולוגיה של מכבי היא ניצחונות ותארים. בתיכון ובמכללות לא הייתי בקבוצות מנצחות אז אני מאוד רוצה להיות חלק מקבוצה מנצחת ולזכות באליפויות".

יאניס ספרופולוס. מכבי תל אביב תתאושש מעוד הפסד בדרבי?, צילום: אלן שיבר

בתוך כך, בצל ההפסד הכואב בדרבי, הצהובים מתכוננים למשחק החשוב מול אלבה ברלין מחר (שלישי, 21:15). "הדבר הכי חשוב אחרי ההפסד בדרבי הוא לחזור לדרך המשחק שלנו ולהראות מחר משהו אחר על המגרש, זו המטרה החשובה עבורי", אמר יאניס ספרפולוס. "אנחנו פוגשים קבוצה טובה שאם ניתן לה לשחק, יש לה איכויות ולכן אנחנו צריכים להיות קשוחים ולשחק בדרך שלנו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"אנחנו צריכים להיות קשוחים אחרי ההפסד ולא לתת לזה להשפיע עלינו. הדבר הכי גרוע זה להתייאש, אבל אני לא אוותר וגם לא השחקנים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר