יעקב בוזגלו חושף מדוע עזב את ישראל: "סיבות כואבות"
כוכב "הבוזגלוס" ואביהם של מאור, אלמוג, אסי ואוהד בוזגלו, בפוסט חשוף על ההחלטה לרדת מישראל: "בארץ שלנו הכל הפוך. בגילנו המופלג, עם הרבה אהבה למשפחה, לעם הזה ולארץ הזאת קיבלנו החלטה"
Your browser doesn’t support HTML5 audio
אחרי שהצליח להסעיר מדינה שלמה בהחלטה לרדת מהארץ ולעזוב את ישראללפורטוגל ביחד עם אשתו חני,יעקב בוזגלו, כדורגלן העבר, השדכן וכוכב הריאליטי "הבוזגלוס", חושף את הסיבות להחלטה הדרמטית בפוסט תוקפני ולוחמני במיוחד...
יעקב בוזגלו, אביהם של מאור, אלמוג, אסי ואוהד בוזגלו, שעדיין מככב בעונה התשיעית של "הבוזגלוס" ביס לצד בניו ואשתו, התייחס בפוסט לסיבות לעזיבה וחשף בטן מלאה על ההתנהלות בישראל, שהובילה אותו לעזיבה.
בפוסט המדובר, שכלל גם תמונות שלו ושל חני עם הילדים והנכדים, כתב יעקב כך: "בארץ שלנו – הכול הפוך. הנגנבים מתביישים מהגנבים. הישרים מרכינים ראש והנוכלים חוגגים. הילדים אמורים לפרוש כנפיים, אבל אצלנו דווקא אנחנו, ההורים, פורשים".
"בגילנו המופלג, עם הרבה אהבה למשפחה, לעם הזה ולארץ הזאת קיבלנו החלטה. לעזוב. לא בורחים, בוחרים. יש לנו הרבה סיבות. רובן כואבות, חלקן מלאות תקווה: החטופים עדיין שם, במנהרות. חיילים נהרגים מדי יום. והמדינה שאני אוהב מתפוררת מבפנים: ביטחונית, כלכלית, מדינית, חינוכית, תחבורתית, משפטית. קשה לישון בלילה. הלב דואב. הראש מוטרד".
"אנחנו בוחרים שקט. אנחנו בוחרים מרחב ליצירה. אנחנו בוחרים חיים שפויים. אנחנו בוחרים עתיד אחר אולי גם בשביל הילדים והנכדים שלנו. אנחנו בטוחים שאתם תבואו אלינו והרבה. המשך יבוא. מבטיח".

![[object Object]](/wp-content/uploads/2024/05/15/06/whatsapp-israelhayom-m-150-.gif)
