צחקו על חשבונם: שלט ברכה למכבי חיפה בעיריית תל אביב!

הטרלה ירוקה? שלט אלקטרוני המברך את האלופה הטרייה מחיפה נתלה הבוקר בלב המעוז התל-אביבי – בניין העירייה בכיכר רבין • "ברכות לרגל זכייתכם באליפות המדינה...מאוהדי מכבי תל אביב", נכתב מתחת לגשר המפורסם

אוהדי מכבי חיפה ממשיכים לציין את האליפות המתוקה שלהם בדרכים יצירתיות. אחרי שחגגו אמש (שלישי) 5,000 אוהדים בספונטניות מחוץ לאיצטדיון סמי עופר יחד עם השחקנים, האוהדים הירוקים הפתיעו הבוקר (רביעי) עם שלט אלקטרוני בלב המעוז התל-אביבי – בניין העירייה בכיכר רבין.

על גשר העירייה התחתון המוביל מערבה לכיוון שדרות בן גוריון, בחרו האוהדים להטריל את אוהדי יריבתם המושבעת עם שלט אלקטרוני גדול עליו נכתב: "למכבי חיפה ואוהדיה הנפלאים, ברכות לרגל זכייתכם באליפות המדינה...מאוהדי מכבי תל אביב".

יצוין כי לנוכח המאזן העונה בין שתי הקבוצות (5 מפגשים  בהם מכבי חיפה לא הצליחה לנצח פעם בודדת את סגניתה) והעובדה כי אוהדי מכבי תל אביב טוענים כי מדובר "באליפות עם כוכבית" של מכבי חיפה, ככל הנראה, מדובר בהטרלה וב"פעולת תגמול" מטעם האוהדים החיפאים.

כזכור, אתמול למרות הביטול המאוחר של המשטרה, כ־5,000 אוהדים ירוקים התקבצו מחוץ לאצטדיון סמי עופר לחגיגה ספונטנית. להקת האוהדים, "חוות מזור", הופיעה במקום, ובשלב מסוים הצטרפו שחקני מכבי חיפה לחגיגה המאולתרת.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו