עדכוני הספורט החמים - 17.4

הפועל חיפה הודיעה כי רוני לוי ימשיך בעונה הבאה כמאמן הקבוצה • קבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב נפרדה מדז וולס ונותרה עם ארבעה זרים • כל העדכונים

.. צילום: ללא

19:00: רוני לוי ממשיך לעונה נוספת בהפועל חיפה

הפועל חיפה הודיעה כי רוני לוי ימשיך לעונה שלישית כמאמן הקבוצה. לוי חתם במועדון בדצמבר 2022 ומאז הוביל את הקבוצה למקום השביעי בעונה שעברה והעפלה לפליאוף עליון העונה מחזורים רבים לפני תום הליגה הסדירה: "מאוד שמח להמשיך במועדון. יש שיתוף פעולה מצוין עם יואב כץ וחיבור טוב להפועל חיפה, למועדון ולקהל ואני רוצה להמשיך בדרך שהתחלנו בה".

הבעלים יואב כץ: "אני שמח שרוני לוי ממשיך איתנו לעונה נוספת, עונה שלישית ברציפות, מה שיעזור לנו לשמור על יציבות מקצועית ובבניית הסגל לעונה הבאה לצד השגת המטרות בעונה זו. אין לי ספק ששיתוף הפעולה ביני לבין רוני יחד עם יתר אנשי הצוות יסייע לימשיך להוביל את הקבוצה להצלחות גדולות גם בעונה הבאה".

רוני לוי. ממשיך לעונה נוספת, צילום: מאור אלקסלסי

8:50 - הפועל ת"א שיחררה את דז וולס ונשארה עם ארבעה זרים

השינויים בקבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב נמשכים. במועדון הודיעו הבוקר (חמישי) על שיחררו של הגארד דז וולס שעזב הבוקר את ישראל ולא יהיה יותר חלק מהקבוצה העונה. וולס שהחזיק בחוזה עד לסיום העונה לא שיחק למעשה בחודש האחרון מאז ההדחה מאירופה ולא נרשם למשחקי הליגה בתקופה זו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

לאחר עזיבתו שמצטרפת לעזיבה של וויל קאמינגס ולפציעות שם ג׳יילן הורד וג׳ייקובן בראון, נותרים האדומים עם 4 זרים כשירים בלבד בסגל הקבוצה. "בימים הקרובים, עם כניסתו של סטפאנוס דדאס לתפקיד המאמן ולקראת שלבי ההכרעה בליגה, סגל השחקנים יחוזק ונמשיך לעשות כל מה שניתן כדי לעמוד במטרות שעוד נותרו לנו העונה״, נמסר בהודעה הרשמית מטעם המועדון. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר