גילי ורמוט נגד נטלי דדון: "החברים של בן גביר חושבים שאנחנו בפורים"

הדוגמנית תיעדה את עצמה באולפן חדשות חמושה באקדח, וחטפה ברשתות החברתיות, גם מהכדורגלן לשעבר: "חושבים שאנחנו בפורים והם רמבו"

ורמוט, נטלי דדון והאקדח. צילום: אודי ציטיאט, אינסטגרם

הדוגמנית הישראלית, נטלי דדון, שיתפה תמונה שלה יושבת באולפן חדשות כשהיא חמושה באקדח, על רקע המלחמה בישראל והמאבק של איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי, למתן נשקים לאזרחים. 

התמונה של דדון גרמה לסערה גדולה ברשתות החברתיות, שם טענו כי הדוגמנית קיבלה נשק בגלל שהיא מקורבת לשר. שחקן הפועל תל אביב לשעבר, גילי ורמוט, תקף את דדון: "נטלי דדון והצל, החברים של בן גביר שהם הפנים של תומכי ההפיכה, חושבים שאנחנו בפורים והם רמבו. מביך".

דניאל פטל, ביקר ברשת "X" את דדון וזכה לתמיכה רחבה: "אני, קצין צנחנים במילואים שעובד בעוטף ועומד בכל התבחינים, טרם קיבלתי רישיון נשק, למרות שהגשתי בקשה לפני שלושה חודשים. הפלקט הלאומני נטלי דדון, חברה של העבריין בן גביר ואחת שנלחמה בשערה סוררת על הגבה, כן קיבלה. בטוח שזה יעזור בשביעי באוקטובר הבא".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ורמוט, טיפוס שקט בדרך כלל, כבר יצא בפומבי ברשתות החברתיות נגד ינון מגל במהלך מלחמת חרבות ברזל. הוא הגיב בדרכו האלגנטית לאמירה המכעיסה של מנחה ערוץ 14, ינון מגל, שתקף את תושבי עוטף עזה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר