"זה כמו שמסי יעבור מברצלונה לריאל": מחריף הסכסוך בין איל ברקוביץ' לאופירה אסייג

"אופירה וברקו" לא היה רק שם של תכונית מצליחה, אלא מותג, ושני המנחים היו לחברים טובים גם מחוץ למסך • לאחר שחתול שחור עבר ביניהם הם נפרדו, והערב ביצעו צעד קיצוני במיוחד: הסרת עוקבים הדדית ברשתות החברתיות

אופירה אסייג מתאמנת / קרדיט: אינסטגרם

בשש השנים האחרונות הנחו איל ברקוביץ' ואופירה אסייג מדי יום שישי בערב, את תכנית האירוח "אופירה וברקוביץ", שזכתה ללא מעט רייטינג והצליחה ליצור סערות גדולות מפעם לפעם. השניים אף הגישו יחד שנים את תכנית הספורט ב-102 fm והיו בלתי נפרדים גם במישור החברי.

אך לכל דבר טוב יש סוף, ולאחר שבין השניים עבר חתול שחור גדול במיוחד, עולם התקשורת הוכה בתדהמה בשבוע שעבר בעקבות הידיעה שהשניים מפרידים כוחות על המסך וגם מחוצה לו. אחרי ההודעה שתכוניתם הפופולארית של השניים ב"קשת" תרד מהמסך, החליט ברקו לעזוב גם את אתר "ONE" שנמצא בבעלות חלקית של אסייג וגילי מנקין בעלה.

הבוקר (ראשון) נודע גם שברקוביץ' יצטרף ל"רשת 13" ויקבל רצועת שידור מיוחדת בשבילו. הקולגה לשעבר אסייג הגיבה ל"ישראל היום": ״מאחלת לו בהצלחה״. בנו ליאור ברקוביץ' מסר לנו בתגובה: "זה כמו שמסי יעבור מברצלונה לריאל״.

על עומק הסכסוך בין השניים ניתן ללמוד מהצעד המשמעותי בו נקטו הערב: הסרת עוקבים הדדית זה מזו ברשתות החברתיות, צעד ששמור רק למקרי סכסוך קשים ביותר.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אופירה וברקו. הסכסוך מחריף, צילום: צילום מסך, קשת 12
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר