מנצ'סטר סיטי עלתה לגמר הגביע האנגלי, שלושער למחרז
החלוץ האלג'יראי הרשית שלוש פעמים (43, 61 ו-66) ב-0:3 על שפילד יונייטד בוומבלי וסידר לאלופה מפגש מול המנצחת בין מנצ'סטר יונייטד לברייטון
Your browser doesn’t support HTML5 audio
ארבעה ימים לפני משחק העונה בפרמיירליג, מנצ'סטר סיטי עלתה היום (שבת) לגמר הגביע האנגלי, אחרי שגברה 0:3 על שפילד יונייטד בוומבלי.
סגנית מוליכת ליגת המשנה לא ספגה ב-43 הדקות הראשונות אבל אז הגיע ריאד מחרז עם מטח של שלושה שערים בדרך למפגש הגמר שם סיטי תפגוש את המנצחת בין מנצ'סטר יונייטד לברייטון.
כאמור, החגיגה של מחרז החלה בדקה ה-43 עם בעיטה חדה, שקבעה 0:1 לפני ההפסקה. בדקה ה-61, מחרז השלים צמד אחרי שחטף כדור וכבש בקלות את השני. כעבור 5 דקות, מחרז השלים שלושער והפך לראשון שכובש שלושה בחצי גמר גביע אחרי 65 שנים!

