"לא תסתום לנו את הפה": 'אופירה וברקו' סוגרים חשבון עם שלמה קרעי

אחרי ששר התקשורת תקף בחריפות את תוכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' ("חרפה אינטלקטואלית"), צמד המנחים החליטו הערב להשיב אש נגדית: "גם אם זה לא מתאים לך - קוראים לזה 'חופש הביטוי' אז תלמד להתנהג וגם להתנהל"

אופירה וברקוביץ'. לא נשארו חייבים, צילום: צילום מסך

אופירה אסייג וגם אייל ברקוביץ' לא שוכחים ומשיבים אש לכיוון שר התקשורת. לאחר ששלמה קרעי הבטיח לפני כשבוע כי יקצץ את תקציב השידור הציבורי ובמקביל תקף בחריפות את התוכנית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' אותה כינה "חרפה אינטלקטואלית שלא ראויה לשידור״, צמד המנחים החליט הערב (שישי) לא לשמור בלב.

במונולוג הפתיחה של התכנית 'אופירה וברקו' ששודרה הערב בקשת 12, תחילה ברקוביץ' השווה את ישראל העכשווית לאיראן שלפני 50 שנה.

אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג. עונים לשר התקשורת, צילום: רונן אקרמן

מאוחר יותר, אסייג לקחה את רשות הדיבור: "אני רוצה לומר לשלמה קרעי משהו מאוד ברור. אנחנו כאן בכל שישי ואין לנו שום כוונה לזוז מכאן ולא לתת לך לסתום לנו את הפה ולא לאף גוף תקשורת אחר.

"לא את הדעות שלנו ולא את הפניות שלנו - גם אם זה לא מתאים לך. כי ככה זה בדמוקרטיה. קוראים לזה 'חופש הביטוי' אז תלמד להתנהג וגם להתנהל".

כזכור, העימות בין שני הצדדים החל כאשר שר התקשורת, שלמה קרעי, הציג במוצ"ש האחרון בריאיון לתוכנית "פגוש את העיתונות" את עמדתו נגד הערוצים המשדרים ואף טען שיקצץ במחצית את תקציב השידור הציבורי.

לקינוח קרעי כינה את תכנית האקטואליה של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ ״ֶביזיון אינטלקטואלי״ֶ. עוד מוקדם יותר הוסיף כי: "כאשר התוכנית שלי תושלם, ביזיון אינטלקטואלי כמו התוכנית של אופירה וברקוביץ' לא יוכל לעבור בשקט, זה יכאב לכם בכיס".

על מנת לחזק את דבריו, הוסיף מר קרעי ציוץ בו הבהיר: ״עד כאן!ֶ אני מתכוון להסיר את המחיצות בין הציבור לתקשורת. היום, כתבים משרתים את המלייה שלהם. בחזון שלי - כתבים ישרתו את הציבור".  ואם זה לא מספיק, באותו פוסט כינה כבוד השר את התכנית של אופירה וברקוביץ: ״חרפה אינטלקטואלית שלא ראויה לשידור״.

 

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר