אריק פינטו ימשיך בתפקיד יו"ר המועצה הלאומית לספורט

שר התרבות והספורט מיקי זוהר החליט להשאיר את מי שמכהן בתפקיד מאז 2020: "מאמין כי ההמשכיות, הניסיון והערכים אותם אריק מביא עימו יחזק את המועצה ואת הספורט בישראל"

מיקי זוהר עם מיקי זוהר. יצעדו יחדיו

שר התרבות והספורט מיקי זוהר החליט היום (חמישי) להשאיר את אריק פינטו בתפקידו כיו"ר המועצה הלאומית לספורט.  פינטו, מכהן בתפקיד מאז 2020 ובמשך כ-40 שנים מילא מגוון רחב של תפקידים בבנק הפועלים .

כמו כן , פינטו היה ועודנו פעיל מאוד בתחום הספורט, הוא מאמן כדורסל מוסמך וזכה בתואר מאמן העשור בקטגוריה הפראלימפית מטעם משרד התרבות והספורט במסגרת חגיגות העצמאות ה-60 למדינת ישראל, אחרי שהוביל את נבחרת הכדורסל ביכסאות גלגלים למקום ה-6 במשחקים הפראלימפיים בבייג’ין 2008. 

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "מהיכרותי עם אריק ופעילותו אין לי ספק כי הוא האדם הנכון בתפקיד הנכון. אני מאמין כי ההמשכיות, הניסיון והערכים אותם אריק מביא עימו יחזק את המועצה ואת הספורט בישראל". 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

יו"ר המועצה הלאומית לספורט אריק פינטו:  "אני מודה לשר על האמון ועל הזכות ומצפה לעבודה המשותפת. אני יודע שעולם הספורט קרוב מאוד לליבו של השר ואני בטוח כי יחד נמשיך לפעול למען קידום הספורט בישראל והצעדתו לשיאים חדשים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר