אסי בוזגלו, כוכב "הישרדות" והבוזגלוס" נבחר לאחרונה להיות פרזנטור ברשתות החברתיות למותג הוודקה הבינלאומי "לג'נד אוף קרמלין".
בוזגלו, הבועט בדימוס והאיש שלא זקוק להקדמות, נבחר להוביל בישראל את קמפיין הוודקה המדובר ורק נקווה שזה ילך לו טוב יותר מהקמפיין למפגש השייח'… ההסכם בין השניים נחתם לחצי שנה ויוצא לדרך בדיוק ביום ההולדת ה-40 של אסי שחל אתמול. אז שיהיה הרבה במזל ורק בזהירות עם ארגזי הוודקה.
מותג הוודקה הסופר פרימיום "לג'נד אוף קרמלין" בחר באסי מה שמסתדר עם הבר שהוא פתח השנה. אז לאט לאט בוזי הופך לאימפריה מחוץ לעולם הכדורגל. קבלו אותו דקה לפני שהוא מרוח על שלטי חוצות בישראל הקטנה שלנו.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
