בני הרצליה: קרטר ופאיה כבר מתאמנים בישראל

צמד שחקני הפנים החדשים נחתו בסופ"ש והצטרפו לסגל של אורן אהרוני • הסנגלי: ״רוצה להראות שאני מוכן לרמות הגבוהות״ • האמריקאי: ״שמח להגיע, מצפה להתחיל״

בירם פאיה מתאמן. כבר בישראל, צילום: באדיבות בני הרצליה

שחקני מחזיקת הגביע, בני הרצליה, החלו לעשות את דרכם לישראל ובמהלך סוף השבוע נחתו בנמל התעופה בן גוריון צמד שחקני הפנים החדשים - רוברט קרטר ובירם פאיה.

רוברט קרטר אמר בנחיתתו: ״אני מאוד שמח להגיע לישראל. הייתה לי קבלת פנים נהדרת של האוהדים ואני כבר מצפה להתחיל את העונה".

קרטר הוסיף: ״שמעתי על העונה המדהימה שהמועדון עשה בשנה שעברה ואני מאוד שמח להצטרף לחבורה הזאת ורוצה שנשיג דברים גדולים ביחד״.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בירם פאיה: ״שמעתי הרבה על ישראל, אני מוכן לעבוד קשה, לצבור ניסיון ולהראות שאני יכול לשחק ברמות הגבוהות ולעזור לקבוצה להצליח״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר