משתדרגים: מאמן כושר איטלקי חדש בהפועל תל אביב

פרסום ראשון: אנדראה קבאלרי שעבד בעבר כאחראי הפן הפיזיולוגי במחלקת הנוער של הפועל ירושלים ובעונה האחרונה בלימוז' הצרפתית, יצטרף לצוות של האדומים

אנדראה קבאלרי. מגיע לדרייב אין, צילום: הפועל ת"א

הפועל תל אביב ממשיכה להתחדש ולהתרענן: ל"ישראל היום" נודע כי מאמן הכושר האיטלקי אנדראה קבאלרי מצטרף לצוות האימון של האדומים.

קבאלרי, בעל תואר שני במדעי האימון הגופני מאוניברסיטת מילאנו ואחרי התמחות של שנתיים ב-UCLA, עבד בעבר כאחראי הפן הפיזיולוגי במחלקת הנוער של הפועל ירושלים ובעונה האחרונה כמאמן הכושר של לימוז' מהליגה הצרפתית.

בהפועל ת"א משתדרגים בכל הקשור להתנהלות הארגונית והמקצוענית כחלק מהתהליך שעובר על המועדון, במיוחד לקראת העונה האירופית שמצפה להם: העונה כל הצוות שעוטף את הקבוצה החל מעוזרי המאמן, הפיזיותרפיסט ומאמן הכושר יהיו במשרה מלאה, וגם יעמדו לרשות השחקנים הצעירים המוכשרים שעולים ממחלקת הנוער לקבוצה הבוגרת.

בתוך כך, אחרי 11 עונות במועדון נפרדו מנותנת החסות הראשית "SP מצר".

בהודעה הרשמית של האדומים נכתב: "עברנו יחד אין ספור חוויות ואירועים החל מהעלייה לליגת העל, הפיינל פור, הנסיעה הראשונה לאירופה וגמר הגביע האחרון". הייתם נותנת החסות הראשית הראשונה שלנו בעידן החדש, מעכשיו תהיו האקסית המיתולוגית...

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"זה הזמן להגיד תודה רבה לחברי הקיבוץ, לעובדי ומנהלי המפעל, לשלומי, שצ'ופק, אריאל וכל מי שפגשנו בדרך. לנצח תהיו חלק ממשפחת הפועל תל אביב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר