בחורה זהב: דר הכט אלופת אירופה עד גיל 23 בסייף

הישג מרשים לסייפת הישראלית (21), שקטפה את המקום הראשון בתחרות בטאלין, אחרי ניצחון 8:15 בגמר על יריבה מהונגריה • בדרך עברה גם את אוו גלפ בדרבי ישראלי

דר הכט חוגגת בחורה עם מדליית זהב, צילום: אגוסטו ביזי טים

בשנים האחרונות, מוזכרת הסייפת דר הכט כדבר הבא בסייף הישראלי, כאחת שמתוכננת להגיע למשחקים האולימפיים בפריז והנה הערב (שבת) היא ממשיכה להוכיח את היכולות שלה, כאשר זכתה באליפות אירופה עד גיל 23 הנערכת בטאלין שבאסטוניה.

הכט בת ה-21, חניכתו של דורון לויט זכתה במדליית זהב בדגם הדקר, לאחר שגברה בגמר, 8:15 על ההונגריה רייקה גלפאי, כבר בשליש הראשון של הקרב.

ביום התחרות הארוך, הישראלית לא התקשתה לעבור את שלב הבתים ללא קושי יריבות מהונגריה, שוויץ, שבדיה, בריטניה וליטא, כאשר המאזן הכללי, דירג אותה במקום הראשון ולכן נהנתה מכך, כשעלה ישירות לשלב 32 האחרונות.

דר הכט על הפודיום, צילום: אגוסטו ביזי טים

בקרב הראשון בנוק-אאוט, הכט פגשה את חברתה לנבחרת אווה גלפ ובתום קרב צמוד ניצחה 13:15, בטופ 16 חלפה על פני לארה גולדמן הגרמניה עם 10:15, כדי לפגוש בשמיניה האחרונה את סולני מבלין הצרפתיה ולחלוף על פניה עם 13:15. בחצי הגמר ניצחה את אלכסנדרה בוזה האיטלקייה עם 14:15.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אגב, גם הכט אמורה לטוס בעוד קצת יותר מחודש לאליפות העולם לבוגרים בקהיר, אך נכון לעכשיו יציאת המשלחת בספק בגלל בעיות אבטחה שעדין לא נפתרו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר