טראמפ: "ביידן בחר בצד של הטרוריסטים"

הנשיא לשעבר פרסם מתקפה חריפה על היושב בבית הלבן וכינה אותו ""נכולילי", "חלש" ו"מושחת", בעקבות האיום להפסיק את משלוח הנשק לישראל • "אנחנו נדרוש שלום דרך עצמה", כתב טראמפ

טראמפ. צילום: איי.פי

נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, אמר היום (חמישי) כי נשיא ארצות הברית המכהן, ג'ו ביידן, "לוקח את הצד של הטרוריסטים" בכך שהוא מונע נשק ותחמושת מישראל.

בפוסט שפרסם טראמפ ברשת החברתית שלו "תרות' סושיאל", הוא משתלח בביידן ומכנה אותו "נכלולי", תוך חזרה על הטענה כי המלחמה ברצועת עזה לא הייתה פורצת אם הוא היה נשיא.

טראמפ: "מה שביידן עושה לישראל זו בושה"

"ג'ו ביידן הנכלולי, בין אם הוא יודע את זה או לא, אמר כי הוא ימנע נשק מישראל בשעה שהם נלחמים לחסל את המחבלים של חמאס ברצועת עזה. חמאס רצח אלפים של אזרחים חפים מפשע, כולל תינוקות ועדיין מחזיק בחטופים אמריקניים, אם הם בכלל בחיים", כתב טראמפ.

"ובכל זאת, ג'ו ביידן הנכלולי לוקח את הצד של הטרוריסטים הללו, בדיוק כמו שהוא ניצב לצדו של האספסוף הרדיקלי שמשתלט על הקמפוסים והמכללות שלנו, בגלל שהתורמים שלו תומכים בהם. ביידן חלש, מושחת ומוביל את העולם ישר למלחמת עולם שלישית. זכרו – המלחמה בישראל, כמו המלחמה באוקראינה, מעולם לא הייתה פורצת אם אני הייתי בבית הלבן. אבל בקרוב מאוד, אנחנו נחזור ונדרוש שלום דרך עצמה".

טראמפ הגיע למשפטו בעיר ניו יורק היום ובפתח המשפט התייחס להחלטתו של ביידן. "מה שביידן עושה לישראל זה בושה. אם יש עוד יהודים שמצביעים לו, הם צריכים להתבייש בכך. הוא נטש את ישראל לחלוטין מסיבות פוליטיות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר